256
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 15.01.2018 16:58:55 »
Proceduralne oszczędzają ram?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 256
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica« dnia: 15.01.2018 16:58:55 »
Proceduralne oszczędzają ram?
257
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować« dnia: 03.01.2018 21:42:14 »
Ci co robili to hobbystycznie to zaczęli pracować, a ci co jeszcze nie zaczęli widzą jaki tu ruch (jak na dworcu we Wrocławiu w pracy Gotena) i idą gdzie indziej. Nie wiem jak się mobilizuje ludzi do pisania i wejścia na forum po za pokazywaniem cycków (a to nie nasza branża) więc tu nie pomogę
258
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny« dnia: 25.12.2017 02:55:42 »
Za mixem falki daj jeszcze jednego mixa i pociągnij tam info z kałuż.
Fajny ten dworzec. 259
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Październik/Listopad 2017« dnia: 07.12.2017 22:27:00 »
Tak, to się chyba Blender Polska nazywa.
260
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Październik/Listopad 2017« dnia: 07.12.2017 12:04:18 »
Na roślinkę zagłosowałem na FB ale tutaj widzę, że samolot nawet ładnie wyewoluował. Także wizki nie są złe ale ten samolot tak na pierwszy rzut oka przykuł uwagę.
261
Prace ukończone (3D) / Odp: Roślinka "Polytrichum commune"« dnia: 25.11.2017 22:10:02 »
Dla mnie pajęczyna psuje efekt realizmu - światło, model, kolorystyka, tło, kadr - piękne...
262
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc« dnia: 21.11.2017 17:16:46 »
Mental Ray - koniec dystrybucji
https://www.3dartistonline.com/news/2017/11/nvidia-has-killed-mental-ray/ 263
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny« dnia: 17.11.2017 22:37:08 »
Szyny mają dobrą grubość? I czy tam jest dziura czy kałuża (obie te rzeczy i tak mi nie pasują )?
264
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)« dnia: 10.11.2017 00:02:53 »
Jeżeli to będzie nadal 300 suwaczków i zależności by przelać wodę ze szklanki do miski to się to może nazywać nawet GhtFgokCokCmok i tak wielu się od tego odbije. Ale po testach widzę, że nie koniecznie.
265
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com« dnia: 06.11.2017 10:41:24 »
No właśnie miałem déjà vu ja kto czytam. Ale w końcu trzeba będzie coś stamtąd pobrać
266
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować« dnia: 29.10.2017 00:01:30 »
Czy do Simplify trzeba jakiś dodatkowych opcji pozazanczać - bo jak ręcznie zredukuję liczbę sampli w lampie to widzę różnicę w czasie renderu a jak przy simplify - bez różnicy. Ktoś coś wie? (Internal 2.77)
267
Inne konkursy / Odp: Konkurs czasu zimowego« dnia: 28.10.2017 19:38:35 »
No też mi się wydaje, że późno zorganizowane - ja w każdym bądź razie prześpię tę godzinę. Ale dzięki za info, bo chyba bym ją w ogóle pominął.
268
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka« dnia: 21.10.2017 16:25:18 »
Spróbuj wyłączyć CUDA. Może to już max co twój PC wyciąga.
269
Animacja i symulacje / Animacja wartości Position w Texture Mapping - bug czy czegoś nie wiem?« dnia: 20.10.2017 22:43:18 »
Jak w temacie - animuję sobie wartość pozycji tekstury - na renderze (internal) nic się nie zmienia - co ciekawe jak tę samą wartość zmieniam ręcznie to w podglądzie widzę jak byk, że się zmienia tekstura. O co może chodzić?
270
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka« dnia: 20.10.2017 22:33:35 »
A spróbuj otworzyć blendera (domyślna kostka) - tam daj Open i znajdź swój plik ale odznacz pole "Load UI".
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|