Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 21
241
Graficznie ładnie, spójnie, z historią - technicznie nierówno i nie za dobrze. tak na 3,5/6.

242
Ale się długo zabierałem za ten materiał, na początku myślałem, że się tego nie da słuchać ale potem się przyzwyczaiłem, cała historia blendera i wizja jego przyszłości  w jednym filmie!

243
Jak miałeś autozapis to jeszcze poszukaj w katalogu tymczasowym.

244
Prace ukończone (3D) / Odp: Bender, popiersie
« dnia: 14.02.2018 22:15:02 »
Niby takie proste, a jednak nie do końca. Bardzo udany model.

245
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 11.02.2018 13:28:34 »
Ja mam zablokowanego AdBlocka i widzę dwa małe cieniutkie paski z reklamami a czasem nawet ich nie ma w cale więc nie wiem o co takie halo. Wyłączyć "bloki" i tyle. Chyba, że reklamodawcy stosują wg nas różne kryteria i inni widzą "krzykacze" na pół strony?

246
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 29.01.2018 22:37:40 »
No, teraz fajnie.

247
Prace ukończone (3D) / Odp: Mauser C96 (Gameart)
« dnia: 28.01.2018 22:51:42 »
Te "ząbki" na nabojach to tak były w rzeczywistości czy tylko uproszczona geometria?

248
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 28.01.2018 13:15:22 »
Nie dzień tylko rozmowę z klientem, który nie wie po co przylazł - w Castoramie :)

249
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 27.01.2018 22:22:20 »
To może zacznę tak jak na co dzień w pracy - do czego to panu będzie potrzebne? :)

Może rozwinę:
- jako intro filmów na yt / tutoriali jest zbyt nudne,
- jako budowanie marki jest niejasne,
- jako pokaz umiejętności jest ok tak jak i to poprzednie.

250
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 21:13:32 »
Moja propozycja jest taka (i nie kieruj się tylko moją opinią ;P ) Lecieć za kulką, walnąć w planetę, zasłonić planetę logo. Można zniknąć planetę tak by zostało samo logo.

251
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 23.01.2018 22:21:59 »
Ja miałem tak - najpierw patrzę na kulkę, potem coś mi miga z prawej i nim wróciłem na kulkę to przegapiłem to co było na środku - samo logo jest średnie (crystal) i średnio widoczne i na dole. Jestem 3x na nie :P

252
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Panzer II
« dnia: 19.01.2018 23:35:30 »
O tych prążkach mówię (zał).

ps. czemu mój poprzedni post wylądaował w wątku o lotnickowcu? Coś namieszałem. Późna pora?  :-\

253
Work in progress (WIP) / Odp: Lotniskowiec zapytanie
« dnia: 18.01.2018 23:13:56 »
Jakoś mi skala nie pasuje (szczególnie tego słupa dymu), płomienie spoko. Torpedowiec taki sobie ale raczej sam pomysł jego umieszczenia ok.

254
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Panzer II
« dnia: 17.01.2018 23:45:38 »
Śliczne z tymi n-gonami. Na ostatnim renderze widzę takie prążki jakby - skąd to?

255
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 16.01.2018 16:38:34 »
Cytuj
Image is mapped once to faces.
Nieprawda - mogą się powtarzać na jednym fejsie i 100x jak ktoś chce.
Cytuj
Affect the color and the alpha of the object.
A normalnych już nie dotyczy? Nieprawda.

Mi chodzi konkretnie o przypadek gdy dana tekstura już się renderuje - owszem sama w pamięci zajmuje, szczególnie te najprostsze, tyle co nic, bo to zestaw instrukcji jak ją wygenerować - ale właśnie ile to zajmuje PO wygenerowaniu?

Strony: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Front

Wyświetleń: 1621
Autor: Kporabik
w: Aston Martin Vanquish Q