Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 21
196
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 12.02.2019 10:13:47 »
Ja mam bardzo smutne doświadczenia z fizyką - zazwyczaj połączenie kilku prowadzi do mniejszej wersji Wielkiego Wybuchu. ;) A dłubanie przy tych wszystkich parametrach... ??? Dzięki za link, na pewno przeczytam.

197
No to sam sobie odpowiedziałeś. Pierwsza moja myśl było - wywalić te kości. Ja to zrobiłem tak jak piszesz na samych hookach - patrz załącznik.

198
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 10.02.2019 12:35:52 »
Przekoks!
Fizyka czego - ubrań/włosów?

199
Kurcze, nie mogę znaleźć, a już z godzinę szukam - wydaje mi się, że miałem z nim do czynienia ale co to było i jak się nazywało, możesz mnie torturować ale nie wiem. Tam się też chyba dało wycinać np. okna z budynków jak są pod kątem, nie?

200
A sprawdzałeś to samo na TV? Bo ten temat z synchronizacją jest ciekawy.

201
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 16.12.2018 20:56:28 »
Ekstra! Nadymanie ust mnie rozwaliło.

202
A próbowałeś generować to cząsteczkami? W tedy dym powstawałby z małych cząsteczek a nie jako wielka ściana wydmuchiwana ze ściany.

203
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło
« dnia: 23.10.2018 22:57:17 »
Cytuj
na docelowym renderze emitowane światło nie jest zbyt silne, w dodatku jest blado czerwone
Wiem, że to był przykład dość "laboratoryjny".

Jeżeli to jest cały materiał to możesz go wyłuskać po ID materiału ale najprościej będzie właśnie puścić render czarny + materiał emitera - chyba można ustawić sample per materiał to możesz ustawić minimum skoro i tak nic nie odbija co pozwoli przyspieszyć render.

204
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło
« dnia: 22.10.2018 23:59:14 »
A próbowałeś sam kolor maskować tak jak podałem? (ewentualnie przemnażając przez siebie, bo glare potrzebuje mocne wartości)? Zaraz sprawdzę se na moim przykładzie :)

sprawdziłem, działa

205
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło
« dnia: 21.10.2018 23:59:17 »
U mnie działa. Jakby nie działało dalej u ciebie ja bym zrobił - RGB to BW i color rampem wyciągnął najbardziej białe i to podpiął do glare.

Załączam plik.

206
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Antena
« dnia: 08.09.2018 22:19:55 »
Fajny model, zarąbista prezentacja na artstation (flary)aaa... to był twój wzór? Ile tris?

207
A ja nie umiem jednego w parę lat skończyć, wstyd. :-[

208
Prace ukończone (3D) / Odp: Tutaj w innej porze dnia. :)
« dnia: 23.07.2018 09:41:48 »
Ciekawie wyszły te małe, czerwone, świecące, inżynieryjne mikroboty ;) Duużo lepiej niż ostatnio.

209
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 22.07.2018 15:45:20 »
Nie wiem po co roboty robią znak krzyża ale najmniej pasują mi te fajerwerki zaraz po - koparka mogła być zdalnie sterowana skoro tak im żal tej ofiary. Ale jest dobra wiadomość - całość trzyma się kupy! :)

210
Prace ukończone (3D) / Odp: "Bez tekstur"
« dnia: 18.07.2018 22:23:40 »
Chmura to mesh czy symulacja dymu? Ogólnie fajne na pierwszy rzut oka, na drugi już trochę mniej - za ciemno/czarno po lewej.

Strony: 1 ... 12 13 14 15 16 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0004

Wyświetleń: 1637
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124