Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 4 ... 19
16
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.07.2022 12:05:03 »
Ciekawi mnie jak ten "kask" będzie się animował. Rowki na twarzy chyba pasują do reszty koncepcji, bo palce przecież ma z osobnych kawałków itd. Tylko ciekawe znowu jak się to będzie sprawowało z mimiką twarzy. Bo chyba chciałeś dać jej normalną twarz, a nie sztywną.

17
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.

18
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.06.2022 08:25:54 »
Ty je zawsze od podstaw modelujesz? Fajne.

19
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.05.2022 22:39:42 »
Discord u góry w nagłówku, facebook jakiś Blender Polska czy coś ale jakoś się tam nie udzielam za bardzo.

20
Prace ukończone (3D) / Odp: BRRRT
« dnia: 27.05.2022 18:32:44 »
No z dźwiękiem 100x lepszy odbiór. Gratuluję ukończonego projektu.  8)

21
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P

22
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?

23
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P

24
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 13.04.2022 19:46:43 »
Szerokie ujęcia są spoko. Chodzi o to - tak jak masz pierwsze ujęcie i te z kamerą przyspawaną do samolotu - wszystkie po za tymi są statyczne.

ps. To ma coś wspólnego z "operacją specjalną" czy zbieżność w czasie jest przypadkowa?

25
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 12.04.2022 23:41:38 »
Strasznie szybko to lata, jak mucha, ciężko nadążyć. Kamera zbyt statycznie ale w sumie na szerszych ujęciach nie za bardzo było by co pokazać.

26
Animacja i symulacje / Odp: Ratunku !W
« dnia: 12.04.2022 11:33:26 »
Mogę polecić co najwyżej tutoriale z internetów, bo samodzielne grzebanie w blenderowych symulacjach doprowadziło mnie do początków siwych włosów w wieku 23lat. Czyli dawno temu. :P

27
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 31.03.2022 18:55:43 »
 ::) :-\

28
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.

29
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 10:59:08 »
Niezła masakracja. Dużo ręcznych poprawek. Ten fragment co zaznaczyłeś ma bardzo dużo, bardzo blisko idących krawędzi. Ja bym robił od nowa siatkę, jeżeli ma być poprawna. Bo rozumiem, że importowane z jakiegoś CADa?

30
Modelowanie / Odp: Gotowe optymalne modele
« dnia: 07.02.2022 18:03:18 »
Nie znam nic ale na szybko znalezione - https://youtu.be/2PHsorHcmGg
Ja bym nie tyle strony szukał co addonu. Te pobierane drzewa są zbyt toporne i jednocześnie szukasz czegoś co nie zabije ci komputera. To jest na gumce - jak weźmiesz realistyczne zabijesz kompa, jak weźmiesz prostsze będzie to widać. Z nie drzew - jakbym potrzebował brałbym grasswalda. Była jeszcze strona z assetami do blender trawy itd ale nie mam linku tej, o którą mi chodzi. Tu jakaś lista: https://inspirationtuts.com/blender-plants-addons-vegetation-asset-packs/

Strony: 1 2 3 4 ... 19

* Zaloguj




* Losowy obrazek