Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 4 ... 21
16
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 17.07.2023 22:49:36 »
Może to jest ten motyw, że nie chcesz mierzyć się z legendą, bo jak zaczniesz dłubać przy szczegółach to się okaże, że wcale to takie fajne nie jest, a zapamiętałeś jako coś lepszego? :D

17
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 13.07.2023 21:29:40 »
A jakże. Chyba moja pierwsza gra na kompa. Duży sentyment. Szkoda, że mi gdzieś przepadły dodatkowe auta jakie miałem. A nie chce teraz bujać się po dziwnych forach. 🤭

18
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3  8)
Bardzo ładny model.

19
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« dnia: 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.  8) Home pokazuje wszystkie nody.

20
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen
« dnia: 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.

21
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
« dnia: 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.

22
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.06.2023 10:16:45 »
Te detale... sztos.

23
Modelowanie / Odp: KNIFE
« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).

24
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines
« dnia: 04.05.2023 10:39:12 »
Te linie się wyłącza w Overlays > Relationship Lines (u góry po prawej 3d view, trzecia ikonka).
Po za tym, że załączyłeś plik bez żadnych IK Constraints to mi też się nie udało, konkretnie zmusić kolana do zgięcia się - kiedy się doda Pole target noga sztywnieje i koniec zabawy. Nie wiem o co chodzi ale nie zajmuję się na co dzień animacją.
Poszukaj tutków o Rigify, może pójdzie Ci z tym lepiej niż ręczny szkielet.

25
Modelowanie / Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
« dnia: 01.04.2023 22:30:36 »
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.

26
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 21.03.2023 17:14:07 »
O to to mi właśnie chodziło. W połowie tego tekstu myślałem, a jakby tak ukryć geometrię pod ciuchami? ale na przykładzie widać, że system lepszy i bardziej dosłownie elastyczny. Super robota.

27
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 20.03.2023 15:46:15 »
Wow. Szacun. A rzuciłbyś screenem z viewportu jak wygląda efekt tej całej ciężkiej pracy dniami i nocami?

28
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego
« dnia: 05.03.2023 20:55:44 »
ad.1. Chodzi Ci o widok wszystkich ścian - taki przeźroczysty? https://www.katsbits.com/codex/limit-selection/

O! Zaznaczanie symetryczne (nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest  :P ):
https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/selecting/mirror.html

ad.2 Tutaj się to nazywa merge: https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/uv/editing.html?highlight=merge#merge (po lewej na dole wybierz sobie Twoją wersję blendera, bo skóróty i grafiki mogą się różnić między wersjami.

29
Dodatkowo podpowiem: https://www.youtube.com/watch?v=VEdd9CynwQU
Można mocno przyspieszyć render, szczególnie próbny.

30
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.01.2023 16:44:36 »
Mimika 12/10 jak na mój gust. 8)

Strony: 1 2 3 4 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Barokowe krzesło

Wyświetleń: 3464
Autor: PawelB
w: Prace Miesiąca