Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3
1
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3  8)
Bardzo ładny model.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

2
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« dnia: 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.  8) Home pokazuje wszystkie nody.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72

3
Modelowanie / Odp: KNIFE
« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72

4
Modelowanie / Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg
« dnia: 01.04.2023 22:30:36 »
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72

5
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego
« dnia: 05.03.2023 20:55:44 »
ad.1. Chodzi Ci o widok wszystkich ścian - taki przeźroczysty? https://www.katsbits.com/codex/limit-selection/

O! Zaznaczanie symetryczne (nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest  :P ):
https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/selecting/mirror.html

ad.2 Tutaj się to nazywa merge: https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/uv/editing.html?highlight=merge#merge (po lewej na dole wybierz sobie Twoją wersję blendera, bo skóróty i grafiki mogą się różnić między wersjami.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72

6
Dodatkowo podpowiem: https://www.youtube.com/watch?v=VEdd9CynwQU
Można mocno przyspieszyć render, szczególnie próbny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Tomi

7
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

8
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

9
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

10
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

11
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Palmos

12
Modelowanie / Odp: Gotowe optymalne modele
« dnia: 07.02.2022 18:03:18 »
Nie znam nic ale na szybko znalezione - https://youtu.be/2PHsorHcmGg
Ja bym nie tyle strony szukał co addonu. Te pobierane drzewa są zbyt toporne i jednocześnie szukasz czegoś co nie zabije ci komputera. To jest na gumce - jak weźmiesz realistyczne zabijesz kompa, jak weźmiesz prostsze będzie to widać. Z nie drzew - jakbym potrzebował brałbym grasswalda. Była jeszcze strona z assetami do blender trawy itd ale nie mam linku tej, o którą mi chodzi. Tu jakaś lista: https://inspirationtuts.com/blender-plants-addons-vegetation-asset-packs/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wzorolotnia

13
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka
« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

14
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka
« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce. :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

15
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?
« dnia: 29.05.2021 09:24:37 »
Ja bym zaznaczył ten trójkąt i wybrzuszył. Potem mniejszy i mniejszy.
Jeżeli wybrzuszenie ma być równoległe do tej ściany to ustaw sobie Normalne jako orientację dla transformacji (zamiast Global/Local).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Paradai

Strony: 1 2 3

* Zaloguj




* Losowy obrazek

SOL 2ER0020

Wyświetleń: 1278
Autor: clayqb
w: q7