1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.
2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 06.09.2023 23:56:46 »
Może lekki lattice deform, żeby nie była 100% kopią?
3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.08.2023 16:43:22 »
Lepiej. Dobry kierunek.
4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 30.07.2023 16:11:49 »
W zasadzie jak sobie na przemian porównam nowy i stary render - to zdecydowanie to nieszczęsne niebo "zakrzycza" całość, tam się za dużo dzieje. Ten materiał podłogi - taki biały - chyba za jasny. Te elementy z glowem co dodałaś u dołu na tych okrągło-walcowych lewitujących klatkach (czy co to jest) mogły by się składać z mniejszych sekcji tak jak te elementy na głośnikach. (Ogólnie mam uraz do blooma ale to moja osobista przypadłość.)
Co do koloru tych paneli - zmniejszył bym saturację i może zrobił szkło na ścianach też w ten kolor - tak jak w oryginale - wytycza to granice sceny i ją domyka. Może w tym też tkwi niejasność co do problemu tej sceny - brak jasnookreślonego celu dla oka. edit/ Aha, te żółte snopy światła chyba za mocne jak na tę przejrzystość powietrza. edit2/ Pomysł: jakbyś zrobił centralny snop światła z góry na dół na środek a resztę przyciemnił? 5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 28.07.2023 00:24:30 »
Te panele mają zbyt intensywny dla mnie kolor (burgund?). Nie wiem co dokładnie mi nie pasuje w tej scenie - może, że wszystkie monitory są włączone i pokazują "prawie" to samo. Albo te tymczasowe kukiełki to robią. Głównie chodzi mi o ostatni render. Nie twierdzę, że coś jest źle, po prostu moje odczucia.
Powodzenia przy animacji. 6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 27.07.2023 10:24:08 »
Moim zdaniem zbyt intensywny kolor ma ta podłoga (i w ogóle jakieś mam wrażenie, że to wszystko za bardzo "krzyczy" do mnie). Co do reszty się zgadzam z wizją choć to rozmyte niebo akurat nie wiem czy jest wadą, bo widz się skupia na ostrzejszych, ważniejszych elementach.
7
Teksturowanie i materiały / Odp: Siatka UV, koło wpisane w prostokąt.« dnia: 19.07.2023 12:17:22 »
Zaaplikuj skalę (bo zrozumiałem, że rozwijasz UV na plejnie). A najlepiej podeślij plik, bo tak to wróżenie.
Ja w ogóle bym to zrobił tak, że wstawił bym czarno białą maskę koła w kompozytorze. 8
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly« dnia: 17.07.2023 22:49:36 »
Może to jest ten motyw, że nie chcesz mierzyć się z legendą, bo jak zaczniesz dłubać przy szczegółach to się okaże, że wcale to takie fajne nie jest, a zapamiętałeś jako coś lepszego?
![]() 9
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly« dnia: 13.07.2023 21:29:40 »
A jakże. Chyba moja pierwsza gra na kompa. Duży sentyment. Szkoda, że mi gdzieś przepadły dodatkowe auta jakie miałem. A nie chce teraz bujać się po dziwnych forach. 🤭
10
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3
![]() Bardzo ładny model. 11
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR« dnia: 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.
![]() 12
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen« dnia: 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.
13
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?« dnia: 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.
15
Modelowanie / Odp: KNIFE« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
|
Loading render kernels Debian - Zuorion
WIP Courtney Gears - Mortus
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Ambient Occlusion - Piotr
|