Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 20
1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.

2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 06.09.2023 23:56:46 »
Może lekki lattice deform, żeby nie była 100% kopią?

3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 15.08.2023 16:43:22 »
Lepiej. Dobry kierunek.

4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 30.07.2023 16:11:49 »
W zasadzie jak sobie na przemian porównam nowy i stary render - to zdecydowanie to nieszczęsne niebo "zakrzycza" całość, tam się za dużo dzieje. Ten materiał podłogi - taki biały - chyba za jasny. Te elementy z glowem co dodałaś u dołu na tych okrągło-walcowych lewitujących klatkach (czy co to jest) mogły by się składać z mniejszych sekcji tak jak te elementy na głośnikach. (Ogólnie mam uraz do blooma ale to moja osobista przypadłość.)
Co do koloru tych paneli - zmniejszył bym saturację i może zrobił szkło na ścianach też w ten kolor - tak jak w oryginale - wytycza to granice sceny i ją domyka. Może w tym też tkwi niejasność co do problemu tej sceny - brak jasnookreślonego celu dla oka.
edit/
Aha, te żółte snopy światła chyba za mocne jak na tę przejrzystość powietrza.
edit2/
Pomysł: jakbyś zrobił centralny snop światła z góry na dół na środek a resztę przyciemnił?

5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 28.07.2023 00:24:30 »
Te panele mają zbyt intensywny dla mnie kolor (burgund?). Nie wiem co dokładnie mi nie pasuje w tej scenie - może, że wszystkie monitory są włączone i pokazują "prawie" to samo. Albo te tymczasowe kukiełki to robią. Głównie chodzi mi o ostatni render. Nie twierdzę, że coś jest źle, po prostu moje odczucia.
Powodzenia przy animacji.

6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 27.07.2023 10:24:08 »
Moim zdaniem zbyt intensywny kolor ma ta podłoga (i w ogóle jakieś mam wrażenie, że to wszystko za bardzo "krzyczy" do mnie). Co do reszty się zgadzam z wizją choć to rozmyte niebo akurat nie wiem czy jest wadą, bo widz się skupia na ostrzejszych, ważniejszych elementach.

7
Zaaplikuj skalę (bo zrozumiałem, że rozwijasz UV na plejnie). A najlepiej podeślij plik, bo tak to wróżenie.
Ja w ogóle bym to zrobił tak, że wstawił bym czarno białą maskę koła w kompozytorze.

8
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 17.07.2023 22:49:36 »
Może to jest ten motyw, że nie chcesz mierzyć się z legendą, bo jak zaczniesz dłubać przy szczegółach to się okaże, że wcale to takie fajne nie jest, a zapamiętałeś jako coś lepszego? :D

9
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 13.07.2023 21:29:40 »
A jakże. Chyba moja pierwsza gra na kompa. Duży sentyment. Szkoda, że mi gdzieś przepadły dodatkowe auta jakie miałem. A nie chce teraz bujać się po dziwnych forach. 🤭

10
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3  8)
Bardzo ładny model.

11
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« dnia: 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.  8) Home pokazuje wszystkie nody.

12
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen
« dnia: 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.

13
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
« dnia: 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.

14
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.06.2023 10:16:45 »
Te detale... sztos.

15
Modelowanie / Odp: KNIFE
« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).

Strony: 1 2 3 ... 20

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0002

Wyświetleń: 1511
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124