Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 17
1
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 05.12.2021 11:02:11 »
Konserwy siedzą na 2.79. Phi. ::)

A tak na serio dzięki, a dwa uświadomiłem sobie na jakim starym sofcie jeszcze siedzę.

2
Tutoriale / Odp: Co się stało z Polskim Kursem Blendera?
« dnia: 02.12.2021 19:05:57 »
Dobre pytanie, chyba nikt nic nie wie. Na YT też nie widać za bardzo nowych treści. Tak, jakby ktoś porwał Piotra i nie oddał.
Możesz napisać do niego https://inf.ug.edu.pl/~piotao/ (bo mi sie nie chce 8) )

3
To renderuj do pojedynczych klatek i złóż to potem w całość - to i tak od zawsze standardowa rada przy renderingu animacji. Jak ci się urwie w połowie to zaczynasz od połowy a nie od początku. Może masz jakiś modyfikator odhaczony do renderingu ale widoczny w podglądzie albo inne ustawienia podgląd/render albo to jakiś bug po prostu.

4
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright
« dnia: 07.11.2021 12:51:47 »
No świetne. Taki Pixar dla niegrzecznych. :)
Trochę mi się z Keną kojarzy. Powinni pokazywać wszystkim turystom przed wstępem do lasu.  ;D

5
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 31.10.2021 17:21:23 »
Ładne to, ale do atomówki tak jak pisze Piotr - niepodobne. Ale nie martw się - kręcą, albo już nakręcili za pare melonów wersje filmowo-serialowa. Oni więcej utopią. :P

6
Tender Blender / Odp: Blender 2.93 Jak Wam się podoba?
« dnia: 21.10.2021 23:02:54 »
2.93  ::) A ja jeszcze na 2.79 siedzę... Lol  :P W 2.83 fajnie, że przebudowali viewport ale co jest w 2.9 to strach się bać. To już chyba samo modeluje? XD

7
Używamy, po przeróbkach modelu... już nawet nie pamiętam. Coś koło 7-8 lat.

8
Dawno temu, jeszcze na starym silniku blenderowni poszukiwałem osób do pewnego projektu gry komputerowej. No ej, robimy grę!!!1 Nie pomożecie? No dobra, tak nie pisałem. No ale parę odpowiedziało i tak o to wspólnymi siłami prowadzimy to dalej.
I w końcu, po wielu latach - nawet nie przypuszczałem, że to tyle zajmie - udało się. Powoli wydajemy (Black Torch Games) grę Skullstone. Aktualnie jest przez tydzień do pobrania demo z okazji imprezy Steam Next Fest:
Skullstone - PC game - Steam

Zachęcam do ogrania, feedback (tutaj/priv) mile widziany. Polecam również obczaić inne gry, a jest w czym wybierać.

ps. wbrew komunikatowi na stronie Polski język jest w grze.

9
Teksturowanie i materiały / Odp: Teksturowanie na balonach
« dnia: 19.08.2021 19:34:02 »
Ja bym wymodelował balonik - rozciął tak jak masz na planach i tak rozłożył UV a potem rozłożyłbym drugi raz na kwadratowo i na tym malował tekstury i przepalał z jednej UV na drugą.

10
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 26.07.2021 23:50:57 »
Mnie się dodatkowo wydaje jakby miała kopytka.  :P W dodatku nie skojarzyłbym ją z atomówką.

11
UV Packmaster?

12
Oświetlenie i rendering / Odp: Render w Blenderze
« dnia: 12.07.2021 17:29:08 »
Da się. Sam z tego pierwszego robiłem ale lata temu. Poszukaj opcji importu/eksportu. Potem robisz materiały od nowa, światło kamera itd.

13
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka
« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.

14
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka
« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce. :P

15
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?
« dnia: 24.06.2021 16:53:35 »
Chodzi ci o trójkątne cieniowanie ścinki? Bo tam masz n-gona. Odseparuj ściankę od reszty (chyba [Y] albo [V]) albo podziel pozostałe krawędzie by miały więcej wierzchołków. Trójkąty zobaczysz jak zaznaczysz ścianę i [Ctrl]+[T].

Strony: 1 2 3 ... 17

* Zaloguj




* Losowy obrazek