Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frycek1994

Strony: 1 2 3
16
Prace ukończone (3D) / AKS 74u
« dnia: 16.02.2018 13:27:21 »
Cześć. Jak oceniacie to co udało mi sie zrobić? Redner jest jeden ponieważ nie będę miał możliwości aby w pełni dokończyć tą prace. Wrzucam pracę do Ukończonych ponieważ przedstawiona w renderze strona jest w pełni skończona ;)

17
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U
« dnia: 15.02.2018 12:37:11 »
Dzięki ;) Coś w wyższej rozdzielczości i z większą ilością tekstur

18
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U
« dnia: 14.02.2018 11:47:50 »
Póki co nikt nie pisze nic w tym wątku poza mną ale mam nadzieje ze wyrazicie swoją opinie o teksturach które zacząłem tworzyć

19
Modelowanie / Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 13:53:09 »
Cześć mam do Was kilka pytań, na które bardzo bym chciał znać odpowiedź, z góry uprzedzam, że nie wiem czy opisze dokładnie problemy, które napotykam.
1. Jak modeluje broń to lepiej zacząć od low poly czy HP?
2. Czy modele broni które widzimy w grach moją na sobie modyfikator Subsurf?
3. O co chodzi z modelem low poly a siatką hp? nie wiem jak to wykonać w blenderze. 1:20  4:00
https://www.youtube.com/watch?v=JkaeUV2lwrk&t=373s
czy jak zrobie teksture na takim modelu to moge potem wrzucić to do np. Unreal Engine jako model low poly a siatke high poly zeby to lepiej wygladało?
4. Czy siatka low poly moze być to po prostu zwykła siatka bez modyfikatora Subsurf? Czy trzeba jeszcze odchudzać.
5. Ile krawedzi powienien zawierać model low poly?

20
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U
« dnia: 03.02.2018 11:49:59 »
Zrzut z view portu lepiej widać detale.

21
Work in progress (WIP) / AK 74U
« dnia: 02.02.2018 14:35:02 »
Znowu po długim czasie wracam do robienia czegokolwiek. Kiedyś zacząłem ten model a teraz go kończę, ma to ręce i nogi według Was?

22
Work in progress (WIP) / Odp: Granat trzonkowy
« dnia: 22.09.2017 10:56:53 »
Zrobiłem go sam

23
Work in progress (WIP) / Granat trzonkowy
« dnia: 20.09.2017 11:04:24 »
Widać progres w teksturowaniu? ;) Mam nadzieje ze jakieś pozytywne aspekty tych tekstur istnieją

24
Work in progress (WIP) / Odp: Mac 10
« dnia: 12.08.2017 14:37:17 »
Mam nadzieje ze sie podoba ;)

25
Work in progress (WIP) / Odp: Mac 10
« dnia: 12.08.2017 12:06:45 »
Zrobiłem wszystko od nowa i stworzyłem taką baze pod dalsze teksturowanie. Czy na tym poziomie już jest coś do poprawy?

26
Work in progress (WIP) / Odp: Mac 10
« dnia: 11.08.2017 11:31:00 »
Nie mam zbytnio doświadczenia w blenderze tak wiec nie wiem o czym mówisz :D A co powiesz na taka teksture? ;)

27
Work in progress (WIP) / Odp: Mac 10
« dnia: 08.08.2017 14:24:16 »
Model prawie skonczony.

28
Work in progress (WIP) / Mac 10
« dnia: 05.08.2017 15:16:54 »
Troche pozazdrościłem Veezen-owi jego Maca i robie swojego ;) Ciekawe jak wyjdzie w zestawieniu z Twoim ;)

29
Prace ukończone (3D) / Odp: PPSH 41
« dnia: 03.08.2017 12:24:54 »
ta pepszka ta pierwsza broń jaką ukończyłem tak wiec uważam ze jak na pierwszy raz to i tak tragedii nie ma. Jest ona troche cukierkowa ale nie wiem czy mi sie tylko tak wydaje czy jest tak w rzeczywistości ze obecnie cukierkowość jest "modna". Co do stwierdzenia ze model jest biedny kompletnie nie moge sie zgodzić, jest to w pełni wymodelowna ppsh 41 i nie pominąłem na niej niczego.

30
Prace ukończone (3D) / Odp: PPSH 41
« dnia: 02.08.2017 14:11:30 »
I jeszcze jeden render

Strony: 1 2 3

* Zaloguj




* Losowy obrazek

24

Wyświetleń: 1277
Autor: Keżor
w: Golf Mk3 cabrio