Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Frycek1994

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Substance painter za darmo
« dnia: 03.11.2020 20:20:25 »
Cześć, kiedyś można było dostać substanca na rok za darmo dla studentów i uczniów. Jest jeszcze ta możliwość? Pytam bo nie mogę znaleźć 

2
Work in progress (WIP) / MP5K
« dnia: 23.01.2020 20:10:55 »
Cześć, nie wiem który raz wracam do blendera ale postanowiłem ze coś podłubie, bede tu wstawiał progres z modelowania jak na ten moment chyba wyglada spoko

3
Modelowanie / Problem z funkcją Extrude
« dnia: 21.01.2020 18:37:16 »
Problem polega na tym ze w scenie w której obecnie modeluje jak nacisne E aby "wypiętrzyć" np. poligona i odrazu klikne myszka zeby zaakceptować bo chce wybrać kierunek wypiętrzania poprzez pociaganie za strzałki to poligon sie nie wypietrza tylko jest przesuwany ten który juz wcześniej istniał, pewnie nacisnąłem jakiś klawisz nie chcacy i teraz nie wiem jak wrócić do starej opcji

4
Teksturowanie i materiały / Substance Painter Normal Map
« dnia: 26.03.2018 17:27:33 »
Cześć. Mam problem z wygenerowaniem normal mapy na podstawie siatki high poly. Wydaje mi sie ze robie wszystko jak należy a efekt jest taki ze po dodaniu siatki high poly i zrobieniu baka textur normal mapa wcale sie nie generuje. Może nie robie czegoś tak jak trzeba albo nie rozumiem zasady działania. Na pierwszym zrzucie pokazuje ze mam dwa obiekty jeden HP drugi LP z odpowiednim dopiskiem _high i _low. Drugi zrzut to ustawienia z substanca a trzeci to efekt ;) Co robie i nie tak i czego nie rozumiem? ;)

5
Offtopic / Dział z gotowymi modelami
« dnia: 11.03.2018 12:34:35 »
Czy na starej blenderowni nie było przypadkiem działu gdzie można było sie dzielić swoimi modelami za darmo? Wydaje mi sie ze to nawet wporzadku pomysl zeby udostepniac sobie modele, wiem ze mozna to robic za posrednictwem np.TurboSquid ale tutaj mozna to udostepniac dla węższej grupy odbiorców.

6
Teksturowanie i materiały / Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 07.03.2018 13:26:56 »
Cześć. Czy istnieje jakaś strona podobna do HDRI Heven z tym że można z niej pobierać tekstury? Odwiedziłem dzisiaj Poliigon i tekstury które tam są robią na mnie wrażenie ale te które są dostępne za darmo są w bardzo małej rozdzielczości. Czy według Was warto kupić tam konto i jak możecie to powiedzcie skąd Wy bierzecie tekstury? ;)

7
Work in progress (WIP) / AKMS
« dnia: 28.02.2018 15:12:29 »
Cześć. Dwa ujecia AKMS, jak Wam sie podoba?

8
Prace ukończone (3D) / AKS 74u
« dnia: 16.02.2018 13:27:21 »
Cześć. Jak oceniacie to co udało mi sie zrobić? Redner jest jeden ponieważ nie będę miał możliwości aby w pełni dokończyć tą prace. Wrzucam pracę do Ukończonych ponieważ przedstawiona w renderze strona jest w pełni skończona ;)

9
Modelowanie / Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 13:53:09 »
Cześć mam do Was kilka pytań, na które bardzo bym chciał znać odpowiedź, z góry uprzedzam, że nie wiem czy opisze dokładnie problemy, które napotykam.
1. Jak modeluje broń to lepiej zacząć od low poly czy HP?
2. Czy modele broni które widzimy w grach moją na sobie modyfikator Subsurf?
3. O co chodzi z modelem low poly a siatką hp? nie wiem jak to wykonać w blenderze. 1:20  4:00
https://www.youtube.com/watch?v=JkaeUV2lwrk&t=373s
czy jak zrobie teksture na takim modelu to moge potem wrzucić to do np. Unreal Engine jako model low poly a siatke high poly zeby to lepiej wygladało?
4. Czy siatka low poly moze być to po prostu zwykła siatka bez modyfikatora Subsurf? Czy trzeba jeszcze odchudzać.
5. Ile krawedzi powienien zawierać model low poly?

10
Work in progress (WIP) / AK 74U
« dnia: 02.02.2018 14:35:02 »
Znowu po długim czasie wracam do robienia czegokolwiek. Kiedyś zacząłem ten model a teraz go kończę, ma to ręce i nogi według Was?

11
Work in progress (WIP) / Granat trzonkowy
« dnia: 20.09.2017 11:04:24 »
Widać progres w teksturowaniu? ;) Mam nadzieje ze jakieś pozytywne aspekty tych tekstur istnieją

12
Work in progress (WIP) / Mac 10
« dnia: 05.08.2017 15:16:54 »
Troche pozazdrościłem Veezen-owi jego Maca i robie swojego ;) Ciekawe jak wyjdzie w zestawieniu z Twoim ;)

13
Prace ukończone (3D) / PPSH 41
« dnia: 02.08.2017 13:39:35 »
Jak podoba sie Wam zrobiona prze zemnie pepszka :) 

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek