61
Work in progress (WIP) / Odp: Digital Sculpting (wątek zbiorczy)
« dnia: 29.07.2017 00:15:01 »
Niezły twór, materiał również. Taki zaśniedziały metal.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 61
Work in progress (WIP) / Odp: Digital Sculpting (wątek zbiorczy)« dnia: 29.07.2017 00:15:01 »
Niezły twór, materiał również. Taki zaśniedziały metal.
62
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 28.07.2017 13:30:40 »
Fakt @winhelp hehe. Poczytałem o tych skwarkowych samplach.
@freakolot bez square. Ze square to stykło by 17. Chociaż masz dużo rdzeni, więc możesz rendzić z 300 ;-P 63
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Parę uwag. [Tłumaczenie]« dnia: 25.07.2017 12:28:33 »
Gdyby miała zostać forma dziękowań, to właśnie 'podziękowań: x razy' pod nickiem najbardziej nie pasuje.
Może dało by się, zamiast tego, umieścić ikonę tej zielonej łapki znad postów i obok niej liczbę? 'Top 10 dziękujących' zmieniłbym na 'Top 10 wdzięcznych za pomoc'. @winhelp od tego jest opcja najlepsza odpowiedź. Autor chyba oznacza taki post i obok tytułu z pierwszego posta pojawia się info. Coś, jak było z [solved]. Dziękowania są jako motywacja do pomocy. 64
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 25.07.2017 01:28:34 »
OK, rozwiązałem problem. Dziad tkwił w zaznaczonej opcji 'square samples'. Wówczas z 300 robi się 90.000 sampli Zresztą w tych plikach są zupełnie inne parametry, zdało by się je ustawić, jak trzeba, żeby po ściągnięciu kliknąć tylko F12 i każdy ma wynik.
65
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 23.07.2017 23:21:40 »
Zainstaluję zwykłą wersję i zobaczę.
66
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 23.07.2017 22:50:28 »
W 'Cycles compute device' mam kliknięte CUDA i wybraną swoją kartę, a w 'Open Gl' zaznczone GPU mipmap generation. Tak samo zamula. Czy ilość rdzeni procesora ma tak duży wpływ na czas renderu na GPU? Acha, wersja Blendka u mnie to 2.78c.
67
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 23.07.2017 16:50:35 »
CPU Intel Core i3 7100 3,9GHz x2
GPU NVIDIA GeForce GTX 1050 Windows 10 64bity Na Twoich ustawieniach po pół godzinie na GPU nie wypiekły się jeszcze 4 kwadraty, więc wyłączyłem. 68
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 14.07.2017 23:13:52 »
Ja w tym na pewno nie pomogę. Pochwalę tylko obecny efekt przeglądania galerii. Jest bardzo dobrze. Po kliknięciu grafiki mogę zrobić na full screen lub pokaz slajdów, a jak kliknę na jej nazwę, to odsyła mnie do szczegółów. GJ.
69
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Drop down menu« dnia: 10.07.2017 01:18:23 »
No właśnie szukałem się. Było bardziej intuicyjnie, ale teraz chyba nie jest najgorzej. Widać.
70
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 05.07.2017 22:24:07 »
Zaistniało i działa. Jeszcze z tym formatem i galeria będzie w porządku.
71
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nagłówek« dnia: 03.07.2017 23:33:06 »
Trzy prace powinny wystarczyć. Scroll nie za bardzo mi się widzi.
72
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 03.07.2017 08:04:11 »
I właśnie tego nie ma.
Edit: Gdy klikam któryś obraz z headera, to przenosi mnie do strony ( Blenderownia » Media » Prace Miesiąca Blenderownia v6.0 » tytuł pracy), na której jest ten obraz z informacjami. Klikam go i wyświetla się pełna rozdzielczość. Problem jest w przypadku wejścia w link GALERIA. Wówczas są wyświetlone prace z albumu ( Blenderownia »Media » Albums » goten22 » Prace Miesiąca Blenderownia v6.0), a te po kliknięciu wyświetlają się w małym formacie. 73
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 03.07.2017 00:12:16 »
Ok, a teraz, jak dodać swój "item" do albumu?
74
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 02.07.2017 23:41:42 »
Żadnych dodatkowych mocy, zwykły user.
Jeszcze jedno, po kliknięciu na frontową pracę wyskakuje komunikat "Wątek lub dział, którego szukasz nie istnieje albo nie masz do niego dostępu." Miniatury działają ok. |
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|