Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KafeleK

Strony: 1
1
Newsy na głównej / Sprite Fright
« dnia: 05.11.2021 13:43:25 »
Fundacja Blendera wypuściła nowy pokazowy filmik - "Sprite Fright". Powiedzmy, że wyszła parodia smerfów i horrorów.

Oprócz tego, że film służy do promowania naszego ulubionego softu, to podczas produkcji deweloperzy testowali nowe funkcje, jak np. Geometry Nodes.

https://www.youtube.com/watch?v=_cMxraX_5RE



Wyszło zajebiście. A jak Wam się to widzi?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

2
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 03.05.2021 21:12:11 »
No i drugi ban poleciał :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

3
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 01.05.2021 14:34:45 »
Gratulacje, zostałeś moderatorem :) Na dobry początek jeden spam do moderowania. Procedura jest taka:
- usuwasz spam (ląduje w dziale Odpadki)
- banujesz spamera (ban na zawsze, email i nazwa użytkownika)
- kasujesz wątek z Odpadków

Powodzenia!
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

4
Prace ukończone (3D) / Croc: Legend of the Gobbos
« dnia: 19.06.2018 11:05:21 »


Ot, taka pracka którą sobie ostatnio machnąłem. Nawet nie pomyślałem, żeby może założyć WIP-a. No, ale skoro render zrobiony, to pomyślałem, że może warto będzie wrzucić do ukończonych.

Trochę więcej na Artstacji (sculpt, siatka, itd.): https://www.artstation.com/artwork/qgPZa
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

5
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 22.11.2017 17:49:31 »
Fajowa robota ;)
Jak byłbym wredny to przyczepiłbym się do zębów kasety i korby ale biorąc pod uwagę że rower ma być tylko rekwizyt to jestem pełen podziwu, że chciało ci się włożyć w to tyle roboty
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

6
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 11.10.2017 20:29:23 »
Wiedzieliście, że wszystkie modyfikatory obiektu można zastosować wybierając Convert from Curve/Mesh?
https://blender.stackexchange.com/questions/3488/is-it-possible-to-apply-modifiers-to-multiple-objects-at-once
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

7
Tutoriale / Odp: FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem
« dnia: 22.08.2017 21:11:52 »
O Blenderze


Blender – wolne i otwarte oprogramowanie do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowych o niekonwencjonalnym interfejsie użytkownika. Umożliwia także tworzenie prezentacji interaktywnych (np. gier) na własnym silniku graficznym (istnieje osobny program pozwalający uruchamiać takie prezentacje).

Źródło: Wikipedia


Blender w akcji
Tyle ma do powiedzenia wikipedia, ale ponieważ słowa nie są w stanie oddać potęgi Blendera, poniżej kilka filmików i linków, które pokazują co ten program potrafi zrobić w odpowiednich rękach. Warto podkreślić, że Blender jest programem darmowym i może być używany zarówno do celów komercyjnych jak i "domowych".





Więcej tutaj: Demo Reels oraz Open Projects.

Warto też zerknąć do naszych działów WIP (Work In Progress) oraz Prace ukończone gdzie można podpatrzeć różne rozwiązania, dopytać autorów o ich techniki, albo pooglądać ładne prace.


Pobierz
Cechą charakterystyczną Blendera jest jego szybki rozwój. Z tego też powodu nie zalecam korzystania ze starych wersji oraz spolszczeń do programu. Wszystkie nowe tutoriale (nawet polskie) operują angielskim nazewnictwem. Najnowszą wersję programu zalecam pobrać z oficjalnej strony - blender.org. Znajduje się tam też wersja portable, która działa prosto po wypakowaniu z .zip'a.


Specjalne buildy (np. z eksperymentalnymi funkcjami) można znaleźć na graphicall.org. Przy okazji graphicall.org warto też wspomnieć o pasteall.org - hosting dla plików tekstowych, obrazków lub plików .blend.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

8
Uwagi, błędy, propozycje / Galeria
« dnia: 23.06.2017 23:11:17 »
OK, co z tą galerią? Są dwa wyjścia:

1. Galeria jaka jest taka jest i tak zostaje.
2. Galeria jest ukryta, działa bardziej jako serwer na obrazki dla każdego użytkownika. Artwall wyświetla obrazki z albumu "najlepsze na blenderowni".
3. Jakieś inne wariacje.

Co sądzicie? Może macie też ogólne zastrzeżenia co do działania/wyglądu galerii?
1. "W galerii kliknięcie w obrazek(gdy kursor jest ikonka lupa plus) otwiera mi nową zakładkę z fotką. Niewygodne to trochę. Wolę jak otwiera się warstwa i mam kursory w lewo i prawo pozwalające oglądać kolejne lub poprzednie zdjęcia z danej kategorii."
2. "Galeria: po kliknięciu w obrazek z pracą otwiera się jpg miniatury, powinien przechodzić do strony galerii (ew. otwierać się full size)"
3. Dodam może w podstawowym widoku profilu odnośnik do galerii i 2/3 ostatnio przesłane grafiki. Teraz jest to pod zakładką media>summary. Dałbym to bardziej widoczne.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 1148
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera