31
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł
« dnia: 05.04.2018 22:07:27 »
@Kporabik jak tam... dzieje się coś z Andoidem?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 31
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł« dnia: 05.04.2018 22:07:27 »
@Kporabik jak tam... dzieje się coś z Andoidem?
32
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja« dnia: 30.03.2018 21:10:40 »
Mnie się podoba - nie mam uwag.
33
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q« dnia: 28.03.2018 23:05:21 »
Coś nie gra ze światłem, woda wygląda sztucznie, w ogóle cała scena wygląda jakby była robiona tak - na sztukę.
Sam model samochodu i materiały - super. Bardzo mi się podobają. Tło wręcz przeciwnie. 34
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu« dnia: 26.03.2018 12:06:55 »
1. Zmień cieniowanie na smooth (maska nie jest zespawana z takich kanciastych płytek tylko gładka).
https://i.stack.imgur.com/lqc8p.gif 2. Poczytaj sobie o modyfikatorze subdivision surface. To pozwoli Ci robić ładne krzywizny. 3. Włącz matcap. Dzięki temu podczas modelowania będziesz widział jak rozkłada Ci się światło na elementach. * rzuciło mi się w oczy. Masz zsunięty prawy i lewy pasek tak, żeby nie przeszkadzał. Opcje i narzędzia tam umieszczone są niezbędne do pracy. Zamiast je zsuwać do minimum możesz je włączać i wyłączać odpowiednio klawiszami "N" i "T". 35
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja« dnia: 26.03.2018 11:26:09 »
Mnie się całkiem podobało. Historia w miarę zrozumiała. To co najbardziej daje się zauważyć to taka jakby niespójność stylu. Czołgi mają sporo szczegółów, helikopter i koparka też ale te ludziki i budynki... wcale. To trochę tak jakby robiły to dwie różne osoby i potem na szybko posklejały w jedną pracę.
36
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu« dnia: 09.03.2018 23:54:13 »
@XDamian
Twój model nawet przypomina samochód ale moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie... Zobacz jak inni to robią. Każdy element samochodu powinien być osobnym obiektem: maksa, drzwi, lusterka... wszystko! Nie da się tego zrobić jedną bryłą. Po drugie jeśli samochód ma wyglądać realistycznie i przypominać jakiś faktyczny model to musisz jakiś podkład mieć po którym będziesz modelował. Może lepiej zacząć od czegoś prostszego? 37
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)« dnia: 25.02.2018 22:59:30 »
Mega! Wygląda świetnie!
38
Blender / Blender 2.8 Code Quest« dnia: 19.02.2018 23:18:27 »
https://www.blender.org/2-8/quest/
Pomóżmy w powstaniu Blendera 2.8! Użytkownicy najstarszego forum o blenderze w Polsce powinni dołożyć kilka rakiet. Ja już na swoją czekam 39
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U« dnia: 15.02.2018 11:35:13 »
Bardzo dobrze to wygląda... czekam na efekt końcowy.
40
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda« dnia: 15.02.2018 10:08:26 »
A dodawałeś mapę "Reflection"? Całość się strasznie jednolicie błyszczy...
Zobacz sobie program CrazyBump. Da się na nim zrobić bardzo realistyczne materiały i jest prosty w obsłudze. Ewentualnie musisz skombinować skądś jakąś inną teksturę zobacz od 7:25 41
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda« dnia: 14.02.2018 23:41:51 »
Jeżeli powierzchnia miała wyglądać jak okleina drewnopodobna a nie prawdziwe drewno wygląda ok
42
Prace ukończone (3D) / Odp: Bender, popiersie« dnia: 14.02.2018 15:39:23 »
Bardzo ładny model z bardzo dobrze naniesioną teksturą. Coś ze światłem jest nienaturalnie - ta poświata może... chociaż w sumie ma to jakiś efekt.
Jak dla mnie git! 43
Prace ukończone (3D) / Handmade - wypadek przy pracy...« dnia: 14.02.2018 01:39:31 »
Witam wszystkich.
Tak oto prezentuje się moja najświeższa praca. http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=504 44
Work in progress (WIP) / Handmade« dnia: 10.02.2018 11:07:09 »
Leżący łeb miał być niedźwiedzia... wyszło świńsko :p
Mam zamiar trochę zmienić światło i dodać jakieś wióry na stoliku... 45
Work in progress (WIP) / Odp: Digital Sculpting (wątek zbiorczy)« dnia: 04.02.2018 23:41:59 »
Moje pierwsze rzeźbienie - miał być łeb niedźwiedzia...
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|