Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jerry

Strony: 1 2 3 4 5
31
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł
« dnia: 05.04.2018 22:07:27 »
@Kporabik jak tam... dzieje się coś z Andoidem?

32
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 30.03.2018 21:10:40 »
Mnie się podoba - nie mam uwag.  ;)

33
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 28.03.2018 23:05:21 »
Coś nie gra ze światłem, woda wygląda sztucznie,  w ogóle cała scena wygląda jakby była robiona tak - na sztukę.
Sam model samochodu i materiały - super. Bardzo mi się podobają. Tło wręcz przeciwnie.

34
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu
« dnia: 26.03.2018 12:06:55 »
1. Zmień cieniowanie na smooth (maska nie jest zespawana z takich kanciastych płytek tylko gładka).
https://i.stack.imgur.com/lqc8p.gif
2. Poczytaj sobie o modyfikatorze subdivision surface. To pozwoli Ci robić ładne krzywizny.
3. Włącz matcap. Dzięki temu podczas modelowania będziesz widział jak rozkłada Ci się światło na elementach.

* rzuciło mi się w oczy. Masz zsunięty prawy i lewy pasek tak, żeby nie przeszkadzał. Opcje i narzędzia tam umieszczone są niezbędne do pracy. Zamiast je zsuwać do minimum możesz je włączać i wyłączać odpowiednio klawiszami "N" i "T".

35
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 26.03.2018 11:26:09 »
Mnie się całkiem podobało. Historia w miarę zrozumiała. To co najbardziej daje się zauważyć to taka jakby niespójność stylu. Czołgi mają sporo szczegółów, helikopter i koparka też ale te ludziki i budynki... wcale. To trochę tak jakby robiły to dwie różne osoby i potem na szybko posklejały w jedną pracę.

36
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu
« dnia: 09.03.2018 23:54:13 »
@XDamian
Twój model nawet przypomina samochód ale  moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie... Zobacz jak inni to robią. Każdy element samochodu powinien być osobnym obiektem: maksa, drzwi, lusterka... wszystko! Nie da się tego zrobić jedną bryłą.
Po drugie jeśli samochód ma wyglądać realistycznie i przypominać jakiś faktyczny model to musisz jakiś podkład mieć po którym będziesz modelował.
Może lepiej zacząć od czegoś prostszego?

37
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 25.02.2018 22:59:30 »
Mega! Wygląda świetnie!

38
Blender / Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 19.02.2018 23:18:27 »
https://www.blender.org/2-8/quest/

Pomóżmy w powstaniu Blendera 2.8! Użytkownicy najstarszego forum o blenderze w Polsce powinni dołożyć kilka rakiet. Ja już na swoją czekam ;)

39
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U
« dnia: 15.02.2018 11:35:13 »
Bardzo dobrze to wygląda... czekam na efekt końcowy.  ;)

40
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda
« dnia: 15.02.2018 10:08:26 »
A dodawałeś mapę "Reflection"? Całość się strasznie jednolicie błyszczy...
Zobacz sobie program CrazyBump. Da się na nim zrobić bardzo realistyczne materiały i jest prosty w obsłudze. Ewentualnie musisz skombinować skądś jakąś inną teksturę  :-\

zobacz od 7:25

41
Prace ukończone (3D) / Odp: Komoda
« dnia: 14.02.2018 23:41:51 »
Jeżeli powierzchnia miała wyglądać jak okleina drewnopodobna a nie prawdziwe drewno wygląda ok ;)

42
Prace ukończone (3D) / Odp: Bender, popiersie
« dnia: 14.02.2018 15:39:23 »
Bardzo ładny model z bardzo dobrze naniesioną teksturą. Coś ze światłem jest nienaturalnie - ta poświata może... chociaż w sumie ma to jakiś efekt.
Jak dla mnie git!

43
Prace ukończone (3D) / Handmade - wypadek przy pracy...
« dnia: 14.02.2018 01:39:31 »
Witam wszystkich.
Tak oto prezentuje się moja najświeższa praca.

http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=504

44
Work in progress (WIP) / Handmade
« dnia: 10.02.2018 11:07:09 »
Leżący łeb miał być niedźwiedzia... wyszło świńsko :p
Mam zamiar trochę zmienić światło i dodać jakieś wióry na stoliku...

45
Moje pierwsze rzeźbienie - miał być łeb niedźwiedzia...

Strony: 1 2 3 4 5

* Zaloguj




* Losowy obrazek