Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13
151
Prace Miesiąca / Regulamin
« dnia: 02.09.2017 21:44:06 »
  • Najlepszą Pracę Miesiąca wybieramy spośród prac użytkowników Blenderowni, które zamieszczone zostały w dziale Prace ukończone (3D). W pierwszym poście z pracą należy umieścić obrazek w formie linku, załącznika lub tagu "img" (opcja umieść obrazek w edytorze). Jeżeli autor pracy nie chce, aby była ona uwzględniona w konkursie, najlepiej umieścić informację o tym również w pierwszym poście wątku.
  • Dopuszczalne jest stosowanie zewnętrznego oprogramowania (silniki renderujące, programy do teksturowania etc.), jednak większa część pracy musi zostać wykonana w Blenderze.
  • Pierwszy zamieszczony obraz w wątku jest kadrem reprezentującym pracę w konkursie.
  • Lista prac biorących udział w konkursie zostaje sporządzona na początku każdego miesiąca i zawiera prace zamieszczone na forum w miesiącu poprzednim.
  • Najlepsza praca wybrana zostaje w wyniku głosowania poprzez ankietę.
  • Każdy użytkownik (z odpowiednią liczbą postów) Blenderowni ma do oddania jeden głos na najlepszą pracę danego miesiąca.
  • Głosowanie trwa 7 dni (każdorazowo podany jest termin, kiedy ankieta zostanie automatycznie zamknięta).
  • W ciągu 1-3 dni od zakończenia głosowania zwycięska praca zostaje umieszczona w Galerii Najlepsze na Blenderowni, a fragment pracy i link do niej wyróżniony w górnej części strony serwisu Blenderownia, na Facebookowym fanpage'u oraz w grupie.
  • Nie oddajemy głosu na własne prace ;)
  • Jeżeli praca prezentuje niski poziom, może nie trafić do ankiety.
  • Zgłaszanie animacji do konkursu odbywa się poprzez umieszczenie kadru z niej w pierwszym poście wątku z pracą. Kadr ten będzie reprezentował film w konkursie.

152
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nasze FAQ
« dnia: 31.08.2017 10:59:34 »
Poleciłbym "Cyfrowe oświetlenie i rendering" Jeremiego Birna, ale kupiłem kilka lat temu i do tej pory nie zmęczyłem całości. Niemniej, sporo mądrości w niej jest, dosyć uniwersalnej, nie przeszkadza, że to książka z czasów przed PBR i podobnymi.

153
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 30.08.2017 11:20:58 »
Zdjęcie  :P

154
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 29.08.2017 23:06:55 »
Mój nowy brelok do kluczy :P

155
Prace ukończone (3D) / Odp: Gaśnica [gameart]
« dnia: 29.08.2017 21:34:37 »
Ta tekstura zarysowań żywcem z generatora SP - leń! :P + naklejka jak pisali poprzednicy. Poza tym mi się podoba, gdyby miało być to częścią jakiegoś enviro to tych niedociągnięć nikt by nie zauważył. Do folio jednak warto by poprawić.

157
Newsy na głównej / Odp: Nowy wygląd newsów
« dnia: 02.08.2017 09:18:16 »
Też 1

158
Newsy na głównej / Odp: Prośba o pomoc
« dnia: 29.07.2017 18:00:37 »
Ja chętnie dalej zajmę się Pracami Miesiąca i ogólną moderacją. Więcej na razie nie mogę obiecać, zobaczymy za kilka miesięcy, kiedy prawdopodobnie będę miał więcej czasu.

159
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: V6.0 na FB
« dnia: 27.07.2017 22:51:51 »
bo w tytule jest v6 <title>V6.0 na FB</title>

Tylko że post nie linkuje do tego wątku, a do strony startowej Blenderowni. Na głównej w kodzie w tagach <title> nie ma v6.0

160
Uwagi, błędy, propozycje / V6.0 na FB
« dnia: 27.07.2017 20:44:55 »
https://www.facebook.com/groups/forumblenderownia/permalink/1922240034706925/

przy poście nadal jest v6.0, da się to poprawić?

161
Prace ukończone (3D) / Odp: Barokowe Krzesło
« dnia: 27.07.2017 14:22:56 »
Bardzo ładnie - Cycles?

162
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Parę uwag. [Tłumaczenie]
« dnia: 23.07.2017 22:39:18 »
Może zmień "podziękowań" na "podziękowano"? Albo zmień "razy" na pustą spację. Karma też wchodzi w grę z racji tradycji, ale wtedy problem jak to przeredagować. Lajki... pls no

163
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki
« dnia: 23.07.2017 22:26:38 »
Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon X5460 OC 3.6 GHz41280x720Hilbert Spiral64x64300Windows 10 64bit12:36.31
2.78cBMW   GPU NVIDIA GeForce GTX 106041280x720Hilbert Spiral256x256300Windows 10 64bit01:57.70

Miło widzieć że nie odstaję tak bardzo od i5 ;)

@KafeleK a włączyłeś obsługę GPU w user preferences?

164
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 23.07.2017 21:23:55 »
Wydrukuj jakiś statek z Elite:Dangerous.
o7 CMDR

Zripowany z gry DBX czeka od jakiegoś czasu na retopo pod druk, bezpośrednio ani żadnymi meshmixerami niestety nie poszło dobrze :(

BTW jakbyś miał ochotę kiedyś na jakiś wspólny bounty hunting albo eksplorację to znajdziesz mnie pod tym samym nickiem co zawsze  :P

165
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 11.07.2017 15:24:27 »
Ja jestem młody, miałem tylko 2.36 z PC Formatu. 10 lat temu - zleciało szybko ;)

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek