Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13
121
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 12.10.2017 08:27:08 »
Można to zrobić też poprzez Ctrl+A -> Visual Geometry to Mesh

122
Modelowanie / Odp: Problem z importem pliku *.svg
« dnia: 11.10.2017 20:25:40 »
Przed eksportem w AI użyj polecenia rozwiń/rozszerz wygląd (w menu obiekt bodajże) - nie pamiętam jak te komendy nazywają sie w angielskiej wersji - żeby pozamieniać obrysy/pociągnięcia pędzla na kształty. Potem upewnij się że twój obiekt jest jedną całością i nie składa się z nakładających się ścieżek - połącz je, najwygodniej jest korzystać z shape buildera:
https://helpx.adobe.com/pl/illustrator/using/creating-shapes-shape-builder-tool.html
Po tym wszystkim powinno się importować bez problemu.

123
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017
« dnia: 11.10.2017 00:32:02 »
Gratulacje, Mercedes wygrywa :D

124
Oświetlenie i rendering / Odp: V-ray do Blendera
« dnia: 03.10.2017 20:29:55 »
Teoretycznie powinno wykrywać automatycznie instalację, ale nigdy nic nie wiadomo. Demo Vraya kiedyś odpalałem, ale to było dawno temu i nie pamiętam szczegółów... Na pełnej wersji trzeba jeszcze mieć włączoną dodatkową aplikację, Vray License Server (i jeszcze jest klucz USB ale to dema na pewno nie dotyczy :P) żeby się w ogóle uruchomił, więc może do dema też? A, i pamiętaj że demo ma ograniczenia w rozdzielczości i ilości świateł, więc może dlatego nie startuje. Zobacz też co się wyświetla w dwóch miejscach po odpaleniu renderu:

- w konsoli systemowej (uruchom z menu: https://snag.gy/YQZKBy.jpg )
- w logu pythona (chyba?) który się pojawia po przeciągnięciu górnej belki w dół: https://snag.gy/PT67b5.jpg

125
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017
« dnia: 03.10.2017 20:23:21 »
Brakuje jednej pracy  ::)

O shitfuckkurka... Przepraszam, przeoczyłem, może startować za miesiąc czy zerujemy ankietę?

126
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 03.10.2017 08:15:20 »
Wrzuć nity na normalkę :) Albo dispa

127
Oświetlenie i rendering / Odp: V-ray do Blendera
« dnia: 03.10.2017 08:05:41 »

Czy masz tutaj poprawną ścieżkę do binarki V-Raya?

128
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Wrzesień 2017
« dnia: 02.10.2017 22:09:57 »
Głosujemy na najlepszą pracę września (+jeden spóźnialski który wcześniej nie dodał linka do galerii).

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin

Mój głos leci na Mercedesa. Świetna robota.

129
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście, zdecydowanie warto zapoznać się z animacją w reżyserii Michała Misińskiego, której tematem są wydarzenia z II wojny światowej i nieco późniejsze, widziane z polskiej perspektywy. Poniżej animacja z lektorem w języku polskim, ale jeżeli chcecie zapoznać się też z wersją w języku angielskim, znajdziecie ją tutaj: klik. Film jest owocem współpracy studio Juice, Platige Image oraz Fish Ladder, a ufundowany został przez Instytut Pamięci Narodowej.



Źródło: https://ipn.gov.pl

130
Prace ukończone (3D) / Odp: Świeca zapłonowa
« dnia: 22.09.2017 23:43:24 »
Troszkę za bardzo ten model wygląda na wymuskany render z katalogu, nawet nowa nie powinna wyglądać tak gładko: https://conceptzperformance.com/items/2791/original/1.JPG

No i polecam zapoznać się z regulaminem, chyba że nie chcesz startować w konkursie ;)

131
Może pracują na obu, szczególnie jeśli dostają pliki od klientów (otwieranie .cdr w AI się rzadko udaje, a otwieranie .ai w Corelu to horror) i/lub wymagają obsługi dowolnego.

132
W ogłoszeniach pracy nigdy nie rozumiem tej części  ::)
• znajomość programów graficznych Adobe Photoshop, Corel Draw, Illustrator

A co tu jest do nierozumienia?

133
Blender / Blender 2.8 - organizacja sceny
« dnia: 21.09.2017 22:50:15 »
Dalai Felinto, Pablo Vazquez and Ton Roosendaal we wpisie na blogu developerów wyjaśniają zmiany w systemie zarządzania sceną w nadchodzącym Blenderze 2.8.  Obiekty organizować będzie można w "kolekcje", które można porównać do folderów. Kolekcje można zagnieżdżać, tworząc w ten sposób drzewo katalogów w naszej scenie. Dalej można m.in. ograniczać ich widoczność, przypisywać do warstw czy blokować możliwość zaznaczania. Zmiany mają wkrótce pojawić się w testowych buildach, które regularnie pojawiają się pod tym linkiem.

Żródło: BlenderNation, Blender Developers Blog

134
Blender / Suzanne Awards 2017
« dnia: 17.09.2017 23:18:06 »
Czas wyciągnąć swoje najlepsze animacje z szuflady i zgłosić je do tegorocznego Suzanne Awards. Wyróżnienia będą przyznawane w trzech kategoriach:
  • Animation - film z najlepszą animacją, ze szczególnym uwzględnieniem postaci.
  • Design - najlepiej wyglądający film.
  • Short Film - najlepiej wyreżyserowany film.
Więcej informacji, w tym o wymaganiach dotyczących pracy i nagrodach, można przeczytać tutaj.

Źródło: BlenderNation

135
Prace ukończone (3D) / Odp: Mercedes-Benz W124 300D X 1992
« dnia: 16.09.2017 17:10:15 »
Świetny model. Moje pytanie, skąd masz taką dobrą HDRkę?

Strony: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek