Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - veti

Strony: 1
1
Cześć,
Od kilku lat pracuje nad rozwojem gry Assoluto Racing na platformy mobilne. W tym wątku będę aktualizować modele wykonane w ramach tego projektu.
Modeli jest już całkiem sporo, więc będę dodawać jako linki do mojego portfolio na Artstation

Toyota GT86
https://www.artstation.com/artwork/X2eX0
Toyota GT86 (z bodykitem)
https://www.artstation.com/artwork/nrmXK
Toyota Chaser Tourer V
https://www.artstation.com/artwork/8gQqQ
Toyota AE86
https://www.artstation.com/artwork/krA6d
Toyota AE86 (z bodykitem)
https://www.artstation.com/artwork/3y04A
Honda NSX
https://www.artstation.com/artwork/Kd60x
Lotus 3-Eleven
https://www.artstation.com/artwork/DokR9
Lotus Elise Cup 250
https://www.artstation.com/artwork/Qwm2E
Lotus Exige Sport 350
https://www.artstation.com/artwork/GLOyd
Nissan Skyline 2000GT
https://www.artstation.com/artwork/r4bL5
Nissan Skyline R32
https://www.artstation.com/artwork/NN9Dz
Nissan Skyline R33
https://www.artstation.com/artwork/J5yd0
Nissan Skyline R34 Z-Tune
https://www.artstation.com/artwork/rqQLO
Nissan Skyline 2000GT
https://www.artstation.com/artwork/r4bL5
Nissan Slivia S15 (z bodykitem)
https://www.artstation.com/artwork/XEqvR
Subaru BRZ 2017
https://www.artstation.com/artwork/yWb85
Ford Focus RS 2017
https://www.artstation.com/artwork/KxJK9
Mazda RX7 FC3S
https://www.artstation.com/artwork/z8n34
Mazda RX7 FC3S (z bodykitem)
https://www.artstation.com/artwork/0N5QV
Mitsubishi Lancer Evolution X
https://www.artstation.com/artwork/rx1ZJ
Assoluto Racing Truck
https://www.artstation.com/artwork/KqKwW
Nissan 180SX
https://www.artstation.com/artwork/KNrVo



Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

2
Prace ukończone (3D) / Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« dnia: 10.11.2017 09:47:11 »
Eevee nie obsługuje jeszcze "custom normals" a te były wymagane do poprawnego wyglądu modelu, dlatego dodałem SS (jako work-around).
Co do techniki modelowania to standardowo modeluje "base mesh" pod SS lvl1 z crease'ami potem aplikuje modyfikatory i zaczynam usuwać niepotrzebne loopy i edge'e, bo pierwotny target modelu to około 30k trójkątów (z wszystkim, tzn felgi, wnętrze itd). Na obłych krawędziach dodaje pojedyńczy bevel i naprawiam shading przez custom normals (dodatek Y.A.V.N.E).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Lukasz

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek