Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - brtk

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / teksturowanie do unreal engine
« dnia: 02.07.2021 15:25:56 »
Witam,
czy znacie jakiś plugin który przyspieszyłby UV Unwrapping? Chcę robić modele do Unreal Engine.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

2
Tender Blender / Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« dnia: 25.02.2020 14:33:06 »
Witam,
tak jak w tytule, czy można wyeksportować samodzielny plik z możliwością spaceru w eevee?
Chodzi mi o to że jeśli zrobiłbym wnętrze jakiegoś mieszkania to chciałbym wysłać klientowi plik w którym normalnie mógłby spacerować po mieszkaniu bez instalowania blendera?
Wiem że UE daje taką możliwość. Czy w blenderze jest to możliwe? A może jest jakiś program który to wspiera?

Z góry dziękuję za odpowiedź!

3
Modelowanie / Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 11:49:40 »
Witam Wszystkich,
jestem świeżak w Blenderze, przeczesałem internet i nie dalej nie znam odpowiedzi na poniższe zagadnienie.
W biurze w którym kiedyś pracowałem używałem 3dsmaxa, teraz przesiadłem się prywatnie na blendera i ucząc się go doskwiera mi brak jednej funkcji. Mianowicie modelując w 3ds miałem historię użytych operacji dla każdego modelu.
Np. narysowałem boxa następnie nadałem na niego modyfikator Edit Poly, który pozwala na zmianę bryły poprzez kontrolowanie vertexów, krawędzi i płaszczyzn, zmieniałem go np rozsuwałem vertexy, następnie nakładałem kolejny raz Edit Poly i znów zmieniałem vertexy, i po czym znów robiłem to samo. I jeśli stwierdziłem, że model mi się nie podoba to mogłem usunąć 2 ostatnie modyfikatory wracając do pierwszej wersji Edit Poly która mi się najbardziej podobała. Taka opcja pokazywała historię obiektu i pozwalała mi zawsze wrócić do jakiejś wersji która mi się podobała najbardziej. Czy w blenderze jest podobne rozwiązanie?

Z góry dziękuję za odpowiedź

4
Oświetlenie i rendering / V-ray do Blendera
« dnia: 02.10.2017 22:49:42 »
Witam Szanowne towarzystwo!

Zaczynam swoją przygodę z Blenderem po tym jak zaczęło mnie nużyć 3dstudio. Chciałbym jednak pozostać przy V-ray'u. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was używa?
Mam problem z instalacją i chciałbym poprosić kogoś z Was o pomoc.
Zainstalowałem sobie zgodnie z zaleceniami V-ray Standalone Trial najnowszy z oficjalne strony Chaos Group oraz Blendera z V-rayem z oficjalnej strony i niestety nie pojawia mi się (zgodnie z tym co widziałem na przewodnikach) V-ray'owy Frame Buffer. Blender przechodzi jedynie do swojego okna w którym normalnie pojawiłby się render blenderowski ale nic się nie dzieje. Na górze jest podany czas wykonania renderingu np. 7 sekund itp. i tyle.

Czy ktoś z Was może mi pomóc?

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek