Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misztal

Strony: 1 2
1
Tender Blender / Odp: Problem
« dnia: 20.04.2020 11:18:00 »
Powinieneś dowiedzieć się co to normals i face.
https://www.youtube.com/watch?v=ui5kaAbLrso
Możesz plik zapisać i otworzyć w blendrze w którym nic nie miga lub eksportować do innego formatu fbx, obj... i importować w innej wersji ,

2
Tender Blender / Odp: Problem
« dnia: 19.04.2020 12:44:50 »
Flip direction to nie to samo co Flip normals? Próbowałeś zaznaczyć bacface culling?

4
Modelowanie / Odp: GRUPOWA ZMIANA WŁAŚCIWOŚCI
« dnia: 22.03.2020 15:46:09 »
Zaznaczasz wszystkie, ostatni(aktywny) gdzie masz materiał i cltr+l- materials i masz skopiowane z aktywnego. Masz tam też inne rzeczy do skopiowania.

5
Moim zdaniem lepiej dać do unity i ustawić tam materiały. Możesz dodać bake lighmap i ao z blendera. Kontrolery postaci możesz pobrać za darmo, możesz też dodać dla porównania skali postać z animacjami. Możesz zbudować kompilacje WebGl, dodać plik do itch.io prywatny i podesłać klientowi link który wystarczy otworzyć. Lub zbudować na windows exe. Łatwiej później dodać inne funkcje jak zmiana kolorów, dodawanie obiektów.

6
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 03.10.2019 22:33:08 »
Ja w podobnym problemie porałem Saga gis, dodałem geotif i wyeksportowałem do siatki.
Import/Export– Grids –  – Export ESRI Arc/Info Grid

Zaimportowałem siatkę do blendera.
https://github.com/hrbaer/Blender-ASCII-Grid-Import - testowałem na Blender 2,7
http://www.saga-gis.org/

Używałem na mniejszych obrazach i miałem fajne efekty terenu (obraz 10 mb, 3 miliony poly). Możesz poszukać innych danych Lidar w formacie geotiff, las/laz (laszip) i zamienić na asc w saga gis, poszukać danych asc,  jakoś podzielić obraz.

Próbowałem zapisać w obrazie z saga gis ale mi nie wychodziło bez spadku jakości
https://sourceforge.net/p/saga-gis/discussion/790705/thread/4f4d824c/

https://gunthera.wordpress.com/2014/02/28/saga-gis-laczenie-kilku-rastrowych-nmt/
http://geoinformatyka.com.pl/hello-world/

Edycja:
Geotiff - można użyć gdal do konwersji na obrazy 16 bitowe. Więcej pod linkiem.

https://gis.stackexchange.com/questions/206537/geotiff-to-16-bit-tiff-png-or-bmp-image-for-heightmap?rq=1

7
Offtopic / Odp: Grafika
« dnia: 24.09.2019 10:55:37 »
Dodam że w Polsce rynek kapitałowy bardziej się otworzył na producentów gier przez ostatni rok.
Renderowanie w czasie rzeczywistym w silnikach gier dla wizualizacji architektonicznych, gier, symulacji.
Widać dynamiczny rozwój silników gier i ich nowych zastosowań jak VR, AR.

8
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 12.09.2019 13:30:46 »
U mnie z podobnym problemem w jakości pomogło zaznaczenie 32 bit float przy tworzeniu obrazu dla bake displacement.

10
W blenderowym Game engine lub innym.

12
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 17.11.2017 13:48:43 »

13
Modelowanie / Odp: Powierzchnia materaca
« dnia: 26.10.2017 12:59:06 »
może heightmap
lepiej poszukaj "pbr brick"

14
Działa super. Dziękuje, zaoszczędzę dzięki temu wiele godzin pracy.

15
Dzięki za odpowiedzi. Tylko czy mogę mieć różne rozmiary obiektów. muszę to sprawdzić. Jak narazie mam plan b, użycie tego generatora on daje takie możliwości, ale samo dodanie obiektów jest czasochłonne i mam możliwość dania wymiarów 2, 4. Nie mogę dać dowolnego.
http://cgchan.com

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek