Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nowicjusz

Strony: 1
1
Hej,

Przykład tego, jak można o zrobić podsyłam w załączniku. Nie wiem, jak dobry jesteś w Blenderze i ile trzeba Tobie wyjaśnić, ale na razie w skrócie:
- Blacha, z której jest wycinany obiekt i sam obiekt są płaskie
- Grubość dodałem im za pomocą modyfikatora Solidify
- Na blasze zrobiłem margines, tak żeby nie stykała się bezpośrednio z wycinanym obiektem, aby po cięciu był odstęp między nimi
- Margines wypełnia inny obiekt, który wraz z biegiem iskier staje się przeźroczysty.
- Osiągnąłem to za pomocą nodów w materiale oraz uv-mpaki.
- UV mapka marginesu na osi X odpowiada kolejności znikania.
- Zginanie zrobiłem za pomocą kości.
- Zaokrąglenie zgięcia jest zrobione za pomocą modyfikatora Bevel.
- Kolejność modyfikatorów w wycinanym obiekcie: armatura, bevel, solidify
- Iskry zrobiłem za pomocą systemu cząsteczek.
- Ścieżka po której się poruszają to zduplikowany margines przerobiony na krzywą (ścieżkę)
- Emiter iskier używa constrainta o nazwie Follow Path

W sumie siedziałem nad tym 1.5h, więc siłą rzeczy daleko tej animacji od bycia ładną.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: nowicjusz

2
Hej, witamy na Blenderowni.

Zdecydowanie za mało napisałeś, abyśmy mogli coś sensownego napisać. Jaki scenariusz, jak ma wyglądać efekt końcowy?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: nowicjusz

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Retrofabryka

Wyświetleń: 1272
Autor: KafeleK
w: ukończone