Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goten22

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 14
46
Offtopic / Szukam testerów do "farmy renderującej"
« dnia: 08.02.2018 14:20:48 »
Hej, poszukuję doświadczonych Blenderowiczów do testowania prototypu superkomputera w sieci rozproszonej, którego pierwszym use case jest renderowanie plików z Blendera. Ktoś byłby chętny? Testy są opłacane.

47
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 08.02.2018 14:16:57 »
@Mad Max jesteś chętny na paypala na piwo (/pączki)... tzn. utrzymanie serwera? ;)

48
Newsy na głównej / Digart.pl zamknięty
« dnia: 02.02.2018 14:52:47 »
Czyżby upadek forów tematycznych w tym i również graficznych? :( Smutne wieści. Z dniem 1 lutego stronę zamknięto. Digart.pl był prowadzony przez Onet.

49
Work in progress (WIP) / Odp: Model czołgu T-90
« dnia: 02.02.2018 13:55:49 »
Niby jest node "wireframe", ale chyba lepiej zrobić to we Freestyle.



Model fajny, ale teksturom brakuje trochę detali. Jakieś przetarcia na krawędziach, błoto przy gąsienicach itp.

50
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 28.01.2018 12:48:38 »
Dla mnie jest ok, ewentualnie skróciłbym początek - obrót kulki. A tak to super. :)

BTW, planety i lisy chyba nie mają za wiele wspólnego? :P

51
Modelowanie / Odp: Nadanie grubości liniom.
« dnia: 27.01.2018 22:14:18 »
Modifier skin? Ale może jest coś lepszego, to pierwsze co mi na myśl przychodzi.

https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.64/Skin_Modifier

52
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 27.01.2018 21:51:20 »
Pewnie się czepiam, ale po co te wcześniejsze mini-uderzenia? Chyba widz i tak się skupia na centrum planety, więc nie ma sensu kierować jego uwagi w żaden sposób. Widzę, że celujesz w 10 sekund, ale to chyba i tak za dużo, tu się dużo nie musi dziać, można krócej zrobić. ;) Takie moje zdanie.

53
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 19:55:35 »
Mi przeszkadza to, że kamera się w ogóle porusza. Powinna stać w miejscu, kulka też. Może się obracać, ale nie przemieszczać. Reszta jest ok, ale napis trochę za krótko widoczny. Planeta i efekt uderzenia wyglądają super ;)

54
Szczerze to nie mam pojęcia. Brzmi dość futurystycznie.

55
Jeżeli karta, którą kupisz będzie miała więcej pamięci to tak. Ale pamięci dwóch kart się nie sumują. Scena musi wejść w całości na obie karty. Więc mając kartę 1GB i 2GB, scena musi mieć 1GB, żeby mogła się wyrenderować. Lub 2GB, ale wtedy renderujesz na jednej karcie.

56
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Panzer II
« dnia: 19.01.2018 18:59:53 »
Jakie prążki? Pewnie przez złe ustawienia cieni
Dithering (banding) na gradiencie w tle.

Wygląda super, nie mam uwag. ;)

57
Newsy na głównej / Odp: Book of the Dead
« dnia: 17.01.2018 18:22:41 »
Ten las to bardzo ala Ethan Carter. Jeżeli nie będzie fajnej fabuły (vel Senua's Sacrifice albo Dear Esther) to nawet najlepsza grafa nie pomoże. ;) Ale wygląda fajnie.

58
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nie mogłem się zalogować
« dnia: 17.01.2018 14:02:28 »
Z tymi reklamami to ostrożnie, czasem jakiś syf wywala. To z logowaniem to problem z nie odświeżeniem strony. Jak strona za długo "leży" w zakładkach to coś tam się przedawnia i nie można się zalogować. Trzeba odświeżyć stronę.

@Mad Max możemy coś zrobić z emailem? Nie chcę dawać swojego bo mam spam. Może jakiś wspólny i zrobimy przekierowanie? Poszukam też dodatków z "contact form" one mają captchę, ale to raczej dużo nie daje.

59
Projekty niekomercyjne / Odp: Mały projekt na studia
« dnia: 13.01.2018 15:18:27 »
Jakieś szczegóły? To animacja mechaniczna, postaci, cząsteczek?

60
Oświetlenie i rendering / Odp: Problem
« dnia: 07.01.2018 18:17:55 »
Brzmi dziwnie. A może coś z pakowaniem tekstur / kompresją pliku?

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 14

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Albatros DIII Oeffag

Wyświetleń: 1217
Autor: mortom.ckm
w: Tomasz Sadzinica