Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 19 20 21 22 23 ... 28
301
Animacja i symulacje / Odp: Utrata jakości po renderze
« dnia: 17.08.2018 18:23:37 »
1. Właśnie chodzi o to, aby nie zawężać zakresu tonalnego. Jak będzie zawężony, będzie ograniczona liczba kolorów, a wtedy płynne przejścia między nimi będą skokowe jak na screenie.
2. IPS powinien mieć lepsze kolory niż TN. Nie masz czasem na laptopie TN, a na drugim IPS?
3. Szum na ekranie z matrycą TN może brać się z tego, że ta matryca nie jest w stanie wyświetlić wszystkich kolorów i fejkuje używając ditheringu. Czyli niektóre pixele świecą jaśniej/ciemniej, aby z daleka dać wrażenie ładnych kolorów, a z bliska wyglądają jak szum. Tylko nie wiem, czy ta sztuczka jest dalej wykorzystywana na współczesnych sprzętach.
4. U siebie też widzę te skokowe przejścia na video na matrycy IPS. Nie tak wyraźnie jak na zdjęciu z laptopa.
5. Możesz zrobić jakiegoś screena z ustawieniami kompresji filmu?
6. Sorry za chaos, ale zmęczony po robocie jestem.

302
Animacja i symulacje / Odp: Utrata jakości po renderze
« dnia: 17.08.2018 09:19:11 »
Jeżeli były obrazy PNG i  bezstratny kodek, to może kwestia matrycy monitora?
1. Jaką masz matrycę na obu monitorach? TN, IPS, VA?
2. Możliwe, że program do odtwarzania filmu, nie wyświetla pełnego zakresu tonalnego kolorów. Normalnie piksele świecą z mocą od 0 do 255, ale odtwarzacze filmów często mają ograniczony zakres od 16 do 235, przez co przejścia miedzy kolorami mogą stracić płynność.
3. Jak monitor jest podłączony przez HDMI (nie wiem, jak to w laptopie sprawdzić), to zakres tonalny też może być ograniczony i trzeba zmienić ustawienie w opcjach karty graficznej.

Pewnie coś jeszcze może mieć wpływ.

303
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 15.08.2018 16:40:17 »
@alex Mi się wydaje, że marzec lub kwiecień mieszczą się się w początku roku ;) Jak był Code Quest i programiści pracowali w jednym miejscu na cały etat, to robota szybko szła. Teraz to pewnie jest 3 koderów w instytucie.

Ja tam "zasubskrybowałem" 5€ miesięcznie. W sumie mało, ale zawsze.

304
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 14.08.2018 17:31:46 »
Gdyby ktoś czekał na Blendera 2.8, to jego premiera jest przesunięta na początek 2019. Beta ma się pojawić przed konferencją Blendera, gdzieś pod koniec października.

305
Modelowanie / Odp: kolor interfejsu
« dnia: 01.08.2018 21:29:07 »
Na górze: File > User preferences > Themes. Po lewej są gotowe szablony do wyboru, ale możesz też własne kolory ustawić, ale to nie jest takie łatwe.

306
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 23.07.2018 08:48:15 »
Cytuj
Ale jest dobra wiadomość - całość trzyma się kupy!

W końcu :)

307
Prace ukończone (3D) / Odp: Tutaj w innej porze dnia. :)
« dnia: 23.07.2018 08:47:09 »
To białe to chyba szron ;) W każdym razie jest lepiej niż poprzednio.

308
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 22.07.2018 13:53:35 »
Kolejny update. Wszystkie sceny są już gotowe (we wczesnej wersji). Jak fabularnie nie ma zgrzytów, to przenoszę się na Eevee, robię dekoracje, efekty specjalne, poprawiam animację itp.

https://drive.google.com/open?id=1E-7rcYHcxptiY3iAAdJ-a4t9xbNpjcQB

309
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 18.07.2018 19:36:15 »
Dawno nic nie wrzucałem, więc dodaję film o nowym shaderze do włosów: Principled Hair Shader https://www.youtube.com/watch?v=xNlGsmZ6osk

Będzie działał z Cyclesem, póki co brak wieści o Eevee.

310
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 20.06.2018 17:51:15 »
Mały (jak zawsze) update. Poprawiony początek i dodane dwa ujęcia. Połowa historii.
https://drive.google.com/open?id=12q7kX9AkznyC2-F5MMjihcmVJD3mnQ4C

311
Prace ukończone (3D) / Odp: Croc: Legend of the Gobbos
« dnia: 20.06.2018 10:16:33 »
Super to wygląda. Takie plastyczne i sympatyczne.

312
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 05.06.2018 10:00:06 »
No dobra, to teraz coś, co zadowoli wszystkich. Nowy viewport jest szybszy od obecnego. Zależnie od sceny może być szybszy nawet dwa razy. A to jeszcze nie koniec optymalizacji.
https://www.youtube.com/watch?v=7pctJzQP7vs

313
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 04.06.2018 20:41:40 »
@winhelp
1. Dzięki, że się rozpisujesz. Może w tym tygodniu dam radę coś poprawić.
2. Klapka to zwykła animacja - obrót wzdłuż jednej osi. Fizyki unikam jak ognia.
3. Tak sobie myślę, że gdybym poszedł kible czyścić zamiast siedzieć nad tym filmikiem, to miałbym extra kasę i nie siedziałbym tyle przed monitorem  ;D

314
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 04.06.2018 19:43:40 »
Bawiłem się dzisiaj testowym buildem i przyzwyczajenie we mnie silne, a gniew jeszcze silniejszy  ::) Mimo tego jestem na tak dla zmian.

315
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 01.06.2018 14:09:56 »
Mały update, kolejne sceny dodane. Finalna wersja będzie wyglądać lepiej - Teraz skupiam się na tym, aby nie było dziur w fabule.
https://drive.google.com/open?id=1ts9jmhDrd_nugMhwC3mN3PQiXpZSbd5s

Strony: 1 ... 19 20 21 22 23 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 1037
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera