Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 16 17 18 19 20 ... 28
256
Kwestia grzania jest bardzo indywidualna, zależy od samych kart, obudowy, wentylatorów, miejsca gdzie komputer siedzi... Musiałbyś zainstalować program HWMonitor i tam sprawdzać temperatury każdego sprzętu.

W Twojej sytuacji może być problem z pamięcią, jaką widzi Blender i Cycles. Jeżeli GPU mają różną ilość (u Ciebie 6GB i 4GB), to wtedy możliwa do użycia pamięć jest przycinana do tej mniejszej. Jeżeli renderujesz proste sceny, to nie będzie problemu. Ale bardziej złożone mogą się nie zmieścić w 4GB. Ale w sumie wtedy powinno wystarczyć wejście w opcje Blendera i ustawianie, że tylko 1660 ma renderować.

W każdym razie, ja bym przetestował konfigurację z dwoma kartami. Dwie godziny roboty na włożenie karty, instalację sterowników i testy, a może przyspieszysz swój sprzęt w Blenderze (w grach nie da się wykorzystać dwóch różnych kart).

257
Jak masz 16 linii PCI-E w procesorze, a na płycie są dwie karty graficzne, to wtedy obie używają po 8 linii na jedną. W grach na dzień dzisiejszy nie ma wielkiej różnicy pomiędzy kartą pracującą na wszystkich 16 liniach, a pracującej na ośmiu. Spadek wydajności to max kilka procent. W Cyclesie, jeżeli przeliczasz na GPU, to różnicy w ogóle już nie ma.

258
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable
« dnia: 01.08.2019 13:16:01 »
@goten22 Tak było, nie zmyślam.

259
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable
« dnia: 31.07.2019 18:13:29 »
W zakładce Keymap sprawdź.

260
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 30.07.2019 21:28:23 »
To ja pozostanę przy RC3. Wygląda na to, że tak jest bezpieczniej.

261
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable
« dnia: 30.07.2019 21:27:53 »
Nie mogę uwierzyć, że zdążyli przed Świętami. Pewnie za tydzień wersja 2.80a z poprawkami.

Większość czasu siedziałem na Becie 2.80 (i udało mi się wpieprzyć z tego powodu podczas zlecenia dla klienta), więc oficjalne wydanie nie jest dla mnie szczególnym wydarzeniem. Ale to dobry znak, bo może teraz będą mieli więcej czasu na robienie rzeczy, na które czekam. Jak asset manager, wsparcie dla rdzeni RT od nvidii i nowy system animacji bazujący na nodach (włączając w to cząsteczki).

A Wy dzieciaczki, cieszycie się z oficjalnego wydania?

262
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 30.07.2019 10:34:05 »
Niby dziś 2.80 ma zostać oficjalnie wydane. https://devtalk.blender.org/t/29-july-2019/8498

263
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 29.07.2019 15:54:41 »
Blender wspólnie z nVidią pracują już nad dodaniem obsługi RTX do Cyclesa. Są już pierwsze wyniki i na RTX2080ti czas renderowania może spaść nawet o połowę. Z tego co pisali, większość ficzerków jak włosy, wolumetryka i motion blur działa z RTX-em.

https://code.blender.org/2019/07/accelerating-cycles-using-nvidia-rtx/?utm_source=www-homepage

264
Na jednym z live'ów Ton powiedział,  że wpłaty będą rozłożone na 3 lata i mają pójść na "poprawę jakości kodu". Tu nie jestem pewien o co chodzi, ale wspominał, że nowi programiści mają problem z zaczęciem, bo do tej pory każdy pisał kod jak chciał i nie było to jakoś ściśle zestandaryzowane. Teraz fundacja chce zatrudnić 4 dodatkowe osoby, które będą zarządzały tym (choć nie znam się na kodowaniu, więc mogłem źle zrozumieć wypowiedź Tona).

Dodatkowo wspominali o tym, że to nie jedyna firma, która chce ich sponsorować i niedługo powiedzą coś więcej. W rozmowie było też o tym, że w ciągu dwóch tygodni dowiemy się co ze wsparciem dla RTX i jeszcze wspomnieli, że główny programista od Eevee zajmuje się wsparciem dla Vulkana.

Całość tutaj https://www.youtube.com/watch?v=qQZ9fXpXdtI

Edit: Ubisoft dołączył do sponsorów.https://www.blendernation.com/2019/07/22/ubisoft-joins-blender-development-fund/ Chcą nie tylko dofinansować Blendera, ale też używać w swoich projektach i sami coś programować.

O takie coś nic nie robiłem.

265
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 19.07.2019 17:01:03 »
Pojawił się Release Candidate 2. Niby 70 baboli poprawili, w tym działanie na grafice od Intela. Do pobrania stąd https://www.blender.org/download/

266
Prace ukończone (3D) / Odp: [Gameart] Karabin Gewehr 43
« dnia: 18.07.2019 16:56:19 »
Ładnie to wygląda. Może powinien być trochę bardziej postarzony i zaprezentowany w ładniejszym oświetleniu, ale to już moje zachcianki.

Masz obrazki pokazujące siatkę?

267
A zamiast Eevee będzie Unreal Engine.

268
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 13.07.2019 19:37:41 »
Większość czasu siedzę teraz na 2.80 i mam problemy z powrotem do 2.79. Póki co nie wierzę, że w ciągu tygodnia wyjdzie oficjalne wydanie nowej wersji. Ewentualnie w ciągu miesiąca doczekamy się 2.80a.

269
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 28.06.2019 18:12:47 »
Na 11 lipca planowane jest wypuszczenie Blendera 2.80 RC (kandydat na ukończoną wersję). To daje nadzieje na oficjalną premierę przed 2020 rokiem  :P Może nawet w te wakacje.

https://twitter.com/blender_org/status/1144523419838492672?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1144523419838492672&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.blendernation.com%2F2019%2F06%2F28%2Fblender-2-80-rc1-release-date-july-11%2F

270
A wyskakuje komunikat czy coś?

Strony: 1 ... 16 17 18 19 20 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek