Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 28
241
Film nie działa.

242
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 30.10.2019 14:38:37 »
Czacha super. Ciało jakieś gładkie, ale rozumiem, że jeszcze nie rzeźbiłeś detali?

244
Może napiszesz nam, jakie masz odczucia z używania g-pencila do animacji? Masz porównanie do Adobe Animate (Flasha)?

245
Tender Blender / Odp: Dwie ikony Blender. Jaka roznica?
« dnia: 19.10.2019 13:58:31 »
Masz jakieś screeny?

246
Blender / Odp: V-Ray for Blender - developer poszukiwany
« dnia: 19.10.2019 13:06:53 »
Nie siedzę w temacie, ale V-ray jest w czymś lepszy od innych silników? Czy po prostu kiedyś z braku konkurencji stał się branżowym standardem?

247
https://www.blendernation.com/2019/10/07/nvidia-joins-blender-development-fund/

Nvidia dołączyła do sponsorów Blendera. Za ich pieniądze zostanie zatrudnionych dwóch programistów do pracy nad kluczowymi elementami programu oraz wsparciem dla kart Nvidii. Najs

248
Offtopic / Odp: Darmowa baza głosów dla animatorów
« dnia: 25.09.2019 15:57:23 »
A to nie są dialogi wycięte z filmów?

249
Offtopic / Odp: Problem z wyceną
« dnia: 19.09.2019 21:58:16 »
Szybka odpowiedź: Chuj wie :)

Dłuższa odpowiedź: Nie ma jakiejś z góry ustalonej kwoty za godzinę. Jeden za to co zrobiłeś liczyłby sobie 30zł/h na rękę, a inny 150zł/h. To ile możesz wziąć za zlecenia zależy od tego, czy zamierzasz regularnie zarabiać na grafice, czy masz dostęp do poważnych klientów, czy tylko Januszy Biznesu, jakie masz portfolio. Czy prowadzisz działalność gospodarczą, rozliczasz się na umowę o dzieło, a może pod stołem. Generalnie 50zł za godzinę jako grafik to nie jest dużo. Musisz ciągle inwestować w soft i sprzęt, będziesz mieć okresy bez zleceń, będziesz wykonywać robotę, za którą nikt Ci nie zapłaci (papierologia, szukanie klientów, uczenie się), co jakiś czas nie doszacujesz projektu i będziesz tyrał za psi chuj. Musisz zrobić parę zleceń i będziesz wiedział, ile czasu to zajmuje, jakie są dodatkowe koszta, jak klienci marudzą i wtedy znajdziesz sensowną kwotę.

250
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 16.09.2019 13:28:08 »
Do testowej wersji blendera 2.81 dodali właśnie wsparcie dla rdzeni RT. Ktoś używa kart z rodziny RTX i może to przetestować?

Blender 2.81 Alpha do pobrania jest tutaj https://builder.blender.org/download/
Żeby włączyć rdzenie RT, na górze wejdź w Edit > Preferences > System > Cycles Render Devices > OptiX

Jak, jest różnica?

251
Czy mi się wydaje, czy w B 2.80 nie można wypalić bump mapy? Z tego co pamiętam w Cyclesie w ogóle nie było tej opcji i była ona w Internalu, którego teraz nie ma.

252
Work in progress (WIP) / Odp: Raven
« dnia: 28.08.2019 11:14:33 »
Środkowa wersja wygląda najlepiej.

253
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 28.08.2019 10:30:12 »
To napisz od razu, bo ja teraz szukam i nie wiem gdzie :P

PS. Dla takich tematów to chyba lepiej tworzyć oddzielne wątki na forum, bo zaraz będzie to pogrzebane pod innymi pytaniami i nie da się tego później odnaleźć.

254
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 22.08.2019 09:43:44 »
W materiale skrzydła Anisotropic ustaw na 0. O to chodziło?

255
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 19.08.2019 18:08:40 »
Wyszedł 2.80, czas na nadchodzące ficzerki z 2.81. W compositorze będzie nowy denoiser od Intela - w linku kilka obrazków pokazujących rezultaty https://openimagedenoise.github.io/gallery.html

B 2.81 planowany jest na listopad.

Strony: 1 ... 15 16 17 18 19 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

BMW 645ci

Wyświetleń: 1546
Autor: MariuszK
w: Album1