Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 28
226
Tak, ze wszystkimi (sun, point, area, spoot). Im mniejszy rozmiar lampy, tym mniej widoczne są artefakty.

227
Na razie widzę, że można tylko zwiększyć ilość tych cieni w opcjach renderowania (Sampling). Im większy rozmiar lamp, tym więcej ich potrzeba, ala zawsze widać, że coś jest nie tak.

228
Oświetlenie i rendering / Eevee - paskudne miękkie cienie
« dnia: 27.01.2020 13:29:50 »
Czy można jakoś poprawić miękkie cienie generowane przez Eevee? U mnie każdy cień wygląda, jak kilkanaście nałożonych na siebie. Nie wiem, jak je rozmyć, czy chociaż zwiększyć liczbę tych dodatkowych cieni. A może to problem z moim kompem?

W razie czego plik .blend w załączniku.

229
Fajnie się to ogląda. Trochę mi zazdrość dupę ściska, że nie mam kiedy nowego GP i animacji 2D się nauczyć. Masz też mniej "straszne" ludziki?

230
A jaką masz kartę graficzną? Może jest niewspierana przez nowego blendera?

231
Projekty niekomercyjne / Odp: Projekt gry
« dnia: 04.01.2020 22:05:55 »
Może zamiast spamować, napisałbyś, jak wygląda obecny stan?

232
Blender / Odp: Blender 2.81
« dnia: 03.01.2020 09:33:46 »
Wygląda to trochę tak, jakby trzeba było przekalkulować normalne w trybie edycji (Shift+N). Poprawia to coś? Możesz uploadować ptaka? Sam jestem ciekaw, co jest zepsute.

233
Wiem tylko tyle, że włosy i futro mogą wolniej renderować się na OptiXie.

234
Blender / Odp: Blender 2.81
« dnia: 27.11.2019 08:52:11 »
Ale kolorowo. Nie masz wrażenia, że kolory interfejsu wpływają na to, jak postrzegasz kolory na scenie?

235
Blender / Odp: Blender 2.81
« dnia: 25.11.2019 17:30:12 »
Co jest takiego fajnego w Twojej skórce, że bez niej nie chcesz przejść na 2.8x?

236
Oświetlenie i rendering / Odp: Plamy na renderze
« dnia: 19.11.2019 15:53:47 »
Nie jestem pewien: Chodzi o to, że powierzchnia nie jest gładka, tylko rozmazany wzorek jest na niej?

Jeżeli tak, to zgaduję, że użyłeś blenderowego denoisera. Nie umiem go ustawić tak, aby nie zepsuł gładkich powierzchni. W ciągu tygodnia (chyba) powinien wyjść Blender 2.81 z nowym odszumianiem od Intela.

Możesz już teraz pobrać betę nowej wersji programu i przetestować intelowskiego denoisera ze strony https://builder.blender.org/download/ Tu powinno być coś o tym, jak tego używać https://blenderartists.org/t/blender-2-81-ai-denoiser-use-and-results/1176351

237
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 18.11.2019 15:23:53 »
Od razu lepiej.

238
Offtopic / BlenderDay na Uniweku Gdańskim?
« dnia: 17.11.2019 13:08:20 »
Wchodzę na blendernation.com, a tam news o tym, że 23 listopada w Gdańsku na uniwerku jest BlenderDay. Wiedzieliście o tym? https://www.blendernation.com/2019/11/17/blender-day-2019-in-poland-november-23/

Ktoś coś więcej wie?

239
Widać, że na szybko robione :P Wydaje mi się, że mógłbyś dużo lepszy efekt osiągnąć zmieniając kompozycję. Bo teraz obrazek po prostu jest, ale nie opowiada historii, ani nie nakierowuje uwagi na stworka.

Z technicznych rzeczy, to kłuje mnie w oczy grunt po prawej stronie. Wszędzie wszystko jest takie 'malowane', a w jednym miejscu ziemia jest chropowata i 'komputerowa'.

Jak masz czas, to pobaw się jeszcze tą sceną. Blenderguru nagrał kiedyś fajne materiały na temat kompozycji https://www.youtube.com/watch?v=O8i7OKbWmRM

240
Prace ukończone (3D) / Odp: Rower Crossowy
« dnia: 10.11.2019 15:14:06 »
Mi też nie podobają się te gładkie spawy.

Strony: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek