226
Oświetlenie i rendering / Odp: Eevee - paskudne miękkie cienie
« dnia: 27.01.2020 15:48:58 »
Tak, ze wszystkimi (sun, point, area, spoot). Im mniejszy rozmiar lampy, tym mniej widoczne są artefakty.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 226
Oświetlenie i rendering / Odp: Eevee - paskudne miękkie cienie« dnia: 27.01.2020 15:48:58 »
Tak, ze wszystkimi (sun, point, area, spoot). Im mniejszy rozmiar lampy, tym mniej widoczne są artefakty.
227
Oświetlenie i rendering / Odp: Eevee - paskudne miękkie cienie« dnia: 27.01.2020 14:05:15 »
Na razie widzę, że można tylko zwiększyć ilość tych cieni w opcjach renderowania (Sampling). Im większy rozmiar lamp, tym więcej ich potrzeba, ala zawsze widać, że coś jest nie tak.
228
Oświetlenie i rendering / Eevee - paskudne miękkie cienie« dnia: 27.01.2020 13:29:50 »
Czy można jakoś poprawić miękkie cienie generowane przez Eevee? U mnie każdy cień wygląda, jak kilkanaście nałożonych na siebie. Nie wiem, jak je rozmyć, czy chociaż zwiększyć liczbę tych dodatkowych cieni. A może to problem z moim kompem?
W razie czego plik .blend w załączniku. 229
Prace ukończone (inne) / Odp: Kompilacja krótkich filmów robionych przeze mnie w tak zwanym wolnym czasie.« dnia: 11.01.2020 18:30:03 »
Fajnie się to ogląda. Trochę mi zazdrość dupę ściska, że nie mam kiedy nowego GP i animacji 2D się nauczyć. Masz też mniej "straszne" ludziki?
230
Offtopic / Odp: Sterownik AMD przestał działać... - problem z update do 2.81a« dnia: 11.01.2020 18:27:38 »
A jaką masz kartę graficzną? Może jest niewspierana przez nowego blendera?
231
Projekty niekomercyjne / Odp: Projekt gry« dnia: 04.01.2020 22:05:55 »
Może zamiast spamować, napisałbyś, jak wygląda obecny stan?
232
Blender / Odp: Blender 2.81« dnia: 03.01.2020 09:33:46 »
Wygląda to trochę tak, jakby trzeba było przekalkulować normalne w trybie edycji (Shift+N). Poprawia to coś? Możesz uploadować ptaka? Sam jestem ciekaw, co jest zepsute.
233
Oświetlenie i rendering / Odp: OptiX w 2.81 nie przyspiesza renderu« dnia: 27.11.2019 08:53:06 »
Wiem tylko tyle, że włosy i futro mogą wolniej renderować się na OptiXie.
234
Blender / Odp: Blender 2.81« dnia: 27.11.2019 08:52:11 »
Ale kolorowo. Nie masz wrażenia, że kolory interfejsu wpływają na to, jak postrzegasz kolory na scenie?
235
Blender / Odp: Blender 2.81« dnia: 25.11.2019 17:30:12 »
Co jest takiego fajnego w Twojej skórce, że bez niej nie chcesz przejść na 2.8x?
236
Oświetlenie i rendering / Odp: Plamy na renderze« dnia: 19.11.2019 15:53:47 »
Nie jestem pewien: Chodzi o to, że powierzchnia nie jest gładka, tylko rozmazany wzorek jest na niej?
Jeżeli tak, to zgaduję, że użyłeś blenderowego denoisera. Nie umiem go ustawić tak, aby nie zepsuł gładkich powierzchni. W ciągu tygodnia (chyba) powinien wyjść Blender 2.81 z nowym odszumianiem od Intela. Możesz już teraz pobrać betę nowej wersji programu i przetestować intelowskiego denoisera ze strony https://builder.blender.org/download/ Tu powinno być coś o tym, jak tego używać https://blenderartists.org/t/blender-2-81-ai-denoiser-use-and-results/1176351 238
Offtopic / BlenderDay na Uniweku Gdańskim?« dnia: 17.11.2019 13:08:20 »
Wchodzę na blendernation.com, a tam news o tym, że 23 listopada w Gdańsku na uniwerku jest BlenderDay. Wiedzieliście o tym? https://www.blendernation.com/2019/11/17/blender-day-2019-in-poland-november-23/
Ktoś coś więcej wie? 239
Prace ukończone (3D) / Odp: Wyvol - na podstawie konceptu z internetów« dnia: 17.11.2019 13:04:03 »
Widać, że na szybko robione Wydaje mi się, że mógłbyś dużo lepszy efekt osiągnąć zmieniając kompozycję. Bo teraz obrazek po prostu jest, ale nie opowiada historii, ani nie nakierowuje uwagi na stworka.
Z technicznych rzeczy, to kłuje mnie w oczy grunt po prawej stronie. Wszędzie wszystko jest takie 'malowane', a w jednym miejscu ziemia jest chropowata i 'komputerowa'. Jak masz czas, to pobaw się jeszcze tą sceną. Blenderguru nagrał kiedyś fajne materiały na temat kompozycji https://www.youtube.com/watch?v=O8i7OKbWmRM 240
Prace ukończone (3D) / Odp: Rower Crossowy« dnia: 10.11.2019 15:14:06 »
Mi też nie podobają się te gładkie spawy.
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|