Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubert

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map
« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

2
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 02.03.2018 19:49:20 »
Ja to bym zaczął od UV'ek. ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

3
Możesz zrobić drugie UV

https://docs.blender.org/manual/en/dev/editors/uv_image/uv/layout_management.html

 i dać na początku/na vector obrazka, to:

https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/nodes/types/input/uv_map.html

i wybrać dla każdego osobne rozwinięcie UV.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

4
Jak już masz tę wersję gdzie są loga jedno na drugim to  daj to:

https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/blender_render/materials/nodes/types/vector/mapping.html

między uv a vector "Image texture".
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

5
Modelowanie / Odp: modelowanie maki samochodu
« dnia: 08.01.2018 19:02:06 »
Poszukaj sobie addon'a Loop Tools. Chyba jest standardowo, tylko trzeba go włączyć w User Preferences.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Jerry

6
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D
« dnia: 05.09.2017 21:44:04 »

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek