Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Reverse

Strony: 1
1
Modelowanie / Modelowania - od czego zacząć
« dnia: 08.12.2019 20:26:04 »
Witam,
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste.

Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła :( Czy warto wykupować blender cloud? Mam miesięcznie na przeznaczenie jakieś 200zł na zabawę z blenderem.

Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu :)

2
Offtopic / Sprzęt do modelowania
« dnia: 21.10.2019 13:50:04 »
Cześć :)
Od dłuższego czasu zbieram się do nauki blendera i modelowania. Jaki musiałbym mieć sprzęt, aby móc swobodnie modelować?

Obecnie mam
- 2x SSD,  250GB
- 8GB RAM
- Linux Debian
- monitor 21.5 cala
- karta graficzna GeForce z CUDA

Póki co chodzi mi o samo modelowanie, teksturowanie, bo do renderowania to podejrzewam, trzeba już mieć porządny sprzęt i dużo ram. Chciałbym modelować nie tylko przedmioty i domy, ale np auta, jakieś postacie itp

Pozdrawiam Paweł

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Croc: Legend of the Gobbos

Wyświetleń: 3446
Autor: Mortus
w: Mortus - rendery