16
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017
« dnia: 03.10.2017 18:20:23 »
Brakuje jednej pracy
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1 2
16
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017« dnia: 03.10.2017 18:20:23 »
Brakuje jednej pracy
18
Modelowanie / Odp: Bevel z Subsurf powoduje problemy z geometrią« dnia: 15.09.2017 16:09:04 »
http://topologyguides.com/
Ta strona jest bardzo pomocna przy modelowaniu z subdivem 19
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot« dnia: 14.09.2017 22:11:08 »Trochę się tym pobawiłem, chyba już tak zostawię i zacznę coś innego 20
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot« dnia: 13.09.2017 22:30:35 »
Dzięki
Myślę, że teraz trochę lepiej 21
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot« dnia: 11.09.2017 18:57:56 »
Dzięki za komentarze trochę się obijałem i musiałem dokończyć na szybko, dlatego wygląda słabo ale czegoś tam się nauczyłem, następny będzie lepszy
22
Work in progress (WIP) / Odp: Statek« dnia: 02.09.2017 18:06:06 »
Robi wrażenie ciekawy jestem jak robiłeś olinowanie
23
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Samolot« dnia: 02.09.2017 17:58:04 »A ja niestety mam wrażenie, że model cierpi na SSS*.Domyślam się o co chodzi ale jakbyś mógł doprecyzować, w których miejscach Co do designu mam problem bo chcę genralnie uniknąć wtykania w niego dużej ilości rurek i zębatek, które wyglądają na nieuzasadnione, a wygląda na to że w pewnym sensie na tym polega steampunk Linie podziałów blach i nity zrobię height mapą 25
Work in progress (WIP) / 3D: Samolot« dnia: 31.08.2017 16:48:25 »
Postanowiłem zrobić coś na weekly cg challenge, temat to 'steampunk device',
Póki co niestety chyba nie wygląda zbyt steampunkowo Model jest oparty na PZL P.11 26
Prace ukończone (3D) / Odp: Gaśnica [gameart]« dnia: 29.08.2017 22:07:02 »
Dzięki w takim razie pewnie jeszcze wrócę z tym do Paintera
27
Prace ukończone (3D) / Gaśnica [gameart]« dnia: 29.08.2017 15:27:12 »
http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=410
https://skfb.ly/6tsHw Mile widziany feedback jeszcze się uczę S Paintera 28
Prace ukończone (3D) / Odp: Infanteriegeschutz 18« dnia: 26.08.2017 11:03:35 »
No dzięki
Jak na fps'a to chyba 9k też bardzo low Wrzucam screena z gry (red orchestra, mod darkest hour) 29
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria« dnia: 20.08.2017 12:02:37 »
Oczywiście, że przeczytałem regulamin
Zgadzam się z przedmówcą - galeria jest ok 30
Prace ukończone (3D) / Infanteriegeschutz 18« dnia: 19.08.2017 21:39:26 »
Hej,
Samo diffuse, bardzo low poly - 9k triss sketchfab: https://skfb.ly/6sZYT link: http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=395
Strony: 1 2
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|