Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mortom.ckm

Strony: 1 2
1
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 07.05.2022 10:10:44 »
Myślę że problem leży w saturacji kolorów i w kadrze. Obrazek jest też za ostry, brak DOFa i dodał bym lekki blur.
Kapłan stoi dokładnie na środku, co moim zdaniem jest mało ciekawym wyborem, tym bardziej że jest na pierwszym planie. Dodałbym też parę ciekawych cieni i lekko zmoczyłbym kamienie aby dawały ciekawy efekt w odbiciach - taki cinematic efekt :) To dość często stosowana technika w kinematografii aby ziemia była ciekawsza.
Postudiuj też parce ludzi od konceptów terenów, budowli itd. Wiele możesz się nauczyć jak kadrować i oświetlać takie plany.

Pozdr.


2
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 05.01.2022 11:45:13 »
Jako standalone projekt jest spoko :) Ale nie widzę tu atomówek. Chyba za mało uproszczone kształty.
Po prostu nie widać tu materiału źródłowego:



Może jak by tak zapozował te 2 postacie, to może coś by było na rzeczy. Sam nie wiem. Niby wszystko jest ale coś umyka.

3
Prace ukończone (3D) / Odp: Nagła zmiana pogody - MiG-21MF
« dnia: 01.05.2021 17:12:06 »
Dziwie się że tak mało postów pod tą pracą. Bo efekt zacny.
Jedyne ALE jakie miałbym (jak już bym się czepiał) to do deszczu lub tej dwu wymiarowej płaskiej tekstury która emuluje deszcz. Ale jak mniemam termin gonił i na efekty specjalne już mnie miałeś zbytnio czasu :) A i przejrzystość obrazka miała też tu nie mało do powiedzenia.  :)

Pozdr.

4
Work in progress (WIP) / Odp: RWD 6
« dnia: 01.03.2021 14:14:34 »
Mały update :)
Powoli wyłania się sylwetka RWD 6 :D
Na razie bez wodotrysków, zespawałem kolektor wydechowy silnika bo te ostre krawędzie aż piszczały ;)

P.S.
Dysponuje ktoś planami modelu redukcyjnego RC - RWD 6? Lub może wie gdzie takie nabyć?
Bo jedyne jakie mam to jakiegoś Amerykanina Hursta G. Bowersa z '82 - średnio szczegółowe (1 arkusz).





5
Prace ukończone (3D) / Odp: Renault Ft-17
« dnia: 19.02.2021 11:26:35 »
Ogólnie dobry model ale mam pare uwag ;)

1) okolice lufy na wieżyczce nieco sobie odpuściłeś - brakuje tam sporo detalu,

2) ogólny połysk farby - moim skromnym zdaniem zbyt intensywny - ogólnie farba jest dość matowa z przyczyn prozaicznych - czyli aby czołg się świecił i nie sprowadzał na siebie ognia :) nawet jeśli to nówka to takie farby na słońcu szybko matowieją :)

3) nity chyba zbyt kuliste - ale może robią tylko takie wrażenie przez ten nadmierny połysk :)

4) błotko na gąsienicach aż prosi się o trójwymiarowy odpowiednik - łatwo teraz to uzyskać konwertując prostą siatkę na volume + dodając modyfikator displace volume i znowu zamienić na mesh - brzmi to dziwnie ale zapewniam efekt jest znakomity :) i nie trzeba miliona poligonów na displace :)

5) chyba trochę przesadziłeś z tym niedomalowaniem znaku dywizji (czerwony pik) - oczywiście mógł być nieco niedomalowany ale żeby przebłyskiwało tak bardzo maskowanie to chyba nie, bród jak najbardziej tak!

To tak na szybko - ale ogólnie gratuluje bo to ładny modelik :)

6
Tender Blender / Odp: DWG/DXF to Blender
« dnia: 19.02.2021 10:14:22 »
Próbowałeś zaimportować pliki w wersji 2.7x? może coś poknocili w wersji 2.9?
A jak nie zadziała to spróbuj użyć tego konwertera: https://anyconv.com - o dziwo konwertuje również pliki MAXa.
Pozdr.

7
Work in progress (WIP) / RWD 6
« dnia: 18.02.2021 21:15:11 »
Witam,
jak w temacie rozpoczynam nowy samolot na grafikę do kalendarza :)
Na pierwszy ogień idzie silnik - nie modelowałem całego, bo i po co i tak praktycznie będzie przykryty pod owiewką :)
Jak by ktoś dysponował dobrymi zdjęciami silnika Armstrong-Siddeley Genet Major IV z Krakowa to chętnie przyjmę :D z racji pandemii raczej siedzę w domu a nie mam dojść do Muzeum w Krakowie.

Pozdr!
C.D.N.




8
Trochę mało sprecyzowałeś zapotrzebowanie.
- Ile poligonów na postać?
- Postacie mają mieć charakter realistyczny czy stylizowany (jak np. w WoW-ie)
- Jak duże textury?
- Czy potrzebujesz samych siatek czy postaci już zriggowanych?
- Na kiedy są ci potrzebne?
itd.
I czy szukałeś na portalach z modelami 3D? Jest tam tego od zarąbania.

9
Prace ukończone (3D) / Odp: Testy Octane'a
« dnia: 16.01.2021 21:23:16 »
Co do glare to zawsze jak używam tego efektu to myślę o Star Treku i o J. J. Abramsie i staram się robić odwrotnie ;P wiem, wiem ale zawsze mam gdzieś z tyłu głowy te flary jak o tym myślę ;) Dziwak ze mnie, wiem :)

Co do wizki racja miejscami wyszedł mrok - ale niedosypiałem jak ją robiłem, więc chyba podświadomie dążyłem do snu :D

Co do USD i Hydry to miło by było mieć silniki z ich wsparciem :)

10
Prace ukończone (3D) / Testy Octane'a
« dnia: 07.01.2021 12:48:37 »
W sumie jak w temacie. Wizka, scena i animacja wykonane dla wprawy. Octane to ciekawa darmowa opcja jak dla mnie. Choć muszę przyznać, że brakuje mi nodów z cycles'a takich jak np. math czy zniekształcania map UV.
Minus to:
  • Skromna opcja edycji koloru textur.
Plusy to:
  • Działający OSL na GPU
  • Prędkość
  • Oraz przyjemne dla oka ustawienia fabryczne silnika
  • No i moje guilty pleasure - glare :)





11
Prace ukończone (3D) / Wizki
« dnia: 12.12.2020 10:59:00 »
Takie wizki dla wprawy :)
Wykonene w e-cyclesie.



12
Prace ukończone (3D) / Breguet XIX 2a
« dnia: 06.12.2020 16:06:46 »
Nowa grafika do kalendarza na 2021 dla Solidarności z Krosna.
Model Bregueta XIX był wyzwaniem z racji, że żaden egzemplarz w tej wersji nie ostał się na świecie. Często posiłkowałem się zdjęciami z epoki co jak każdy wie nie są najlepszej jakości. Ale pomalutku dobrnąłem do końca.








13
Prace ukończone (3D) / Mech
« dnia: 06.12.2020 13:12:32 »
Bez zbędnych opisów. Miałem ochotę spróbować sie z zagadnieniem mechów. Oto rezultat. Nie jestem w pełni zadowolony z wyniku ale też nie mam siły dalej tego ciągnąć. Ot taka praca jakich setki.
Pozdr.

14
Prace ukończone (3D) / Odp: Albatros DIII Oeffag
« dnia: 20.11.2020 15:45:17 »
tak robiłem całość. Sorry za tak długą odpowiedź :)

15
Modelowanie / Odp: Model 3d
« dnia: 03.11.2020 11:26:24 »
Aha ok. Chociaż jak korzystasz z Edge sharp to Auto Smooth w zakładce Normal jest bardziej organicznym wyjściem od Edge Split... przynajmniej wg mnie. Po prostu myślałem, że w pliku jest pokazana "ewolucja" siatki (od lewa do prawa) a to po prostu była jedna z opcji :) W sumie wszystko jedno czy edge split czy Auto smooth, choć nie wiem czy to pierwsze nie rozwala cieniowana w razie gdyby się chciało przeprowadzić bevel na shaderze.

Pozdr.

OK. Dementuje edge split ma się nijak do bevela przeprowadzonego w shaderze :) efekt końcowy jest taki sam.

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek