Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freakolot

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 08.03.2018 12:54:56 »
..a czasem po prostu taniej jest dać $19.90 miesięcznie za pakiet Substance Indie :)

2
...znaczy szczerze mówiąc to animacyjnie słabo. Sztywno i nie czuć masy....
Nawet sam chód "nie robi" a skakanie na skakance jest sporo trudniejsze do wykonania....


3
.. ale po pierwsze to pokaż te UV'ki bo ciężko stwierdzić, a to prawdopodobnie tam skopałeś...
okno UV/Image Editor, Aha a te stopy to nie za duże ?

4
W samym wątku pole z avatarem i nazwą usera mam na całą szerokość strony.. :) iOS/Safari
 

5
Bo żeby wygodnie czytać z telefonu to forum powinno być dostępne w Tapatalku....

6
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki
« dnia: 29.07.2017 09:54:25 »
Co to za potwór 10 rdzeniowy? ???
To opcja taniość była - jest miejsce na drugi obok ( w Z10PE-D16 WS). Tylko 2.2 Ghz. Jak kupowałem to akurat wchodziły v4 (v3 miał 8 core i 2.4 ghz) a że rendery głównie w Mantrze to taka decyzja ;)

7
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki
« dnia: 27.07.2017 19:10:16 »
No to dogadajcie się jak z tymi samplami :)
U mnie przy 35 i włączonym square samples wyszło

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon E5-2630v4 2.2 GHz10 (20 wątków)1280x720Center64x6435 (square on)Linux (Mint) 64bit08:47.40

A z wyłączonym i zwykłe 300 sampli:

Wersja BlenderaScenaCPU/GPUIlość rdzeniRozdzielczośćTiles OrderTilesSampleSystem (32/64bity)Czas
2.78cBMW   CPU Intel Xeon E5-2630v4 2.2 GHz10 (20 wątków)1280x720Center64x64300Linux (Mint) 64bit02:12.22

Różnica jest znaczna :) w jakości również :)
Czy ma być 300 i square ? :)

F.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek