Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kredka

Strony: 1
1
To jest 2.9.3.  Ok , spróbuję albo inną wersje, albo jakis inny program. Albo po prostu zlecę to komuś innemu. Tak czy inaczej, dzięki za zaangażowanie.

2
Przeanalizowałem screeny i nie wiem jak maja mi one pomóc :) Mam wszystko tak samo, jak na tych screenach, oprócz opcji Alpha: straight. Bo nie mam czegos takiego. Mam tylko zaznaczoną opcje Alpha.  A jak ją rozwijam to mam dwie opcje: Calculate i invert

3
Ja robie tak: Uruchamiam Blendera w opcji general, wywalam szescian, wgrywam swój obiekt (stl lub obj), w layout , w zakładce object data properties -> remesh -> daję mode quad -> quad flow remesh i mam zanzaczone use mesh symmery, mode: faces, number of faces 4000 , seedd : 0 . Klikam ok. Siatka z podłuznych lini, robi mi sie na kwadraciki. Przechodze do sculpting. W Acive tool and workspace.. -> texture -> new. W zakłądce texture properties klikam open i dodaje teksture w formacie psd lub tif. W stroke daję Anchored, Mapping: Vew plane. Daję add modifer -> multiresolution i 3x subdivide. Nakłądam teksture i eksportuję. Moze w opcjach eksportu mam cos zle ustawione? :





I jeszcze takie coś, ze odrazu po eksporcie, tekstura w Blenderze mi znika z obiektu i musze sie przełączyc na inną zakładke (np layout) a nastepnie kliknąć znowu w sculpting zeby znowu ją widziec. A jak po uruchomieniu blendera, w okienku powitalnym przechodze nie w general tylko w sculpting i program mi ładuje kule (sphere) to po wgraniu własnej tekstury , kula eksportuje sie  z teksturą bez problemu.

4
Tu screeny. Obiekt po wgraniu:



Tu siatka :




Tu teksturowane pędzlem, własną teksturą:




Btw. tu mi sie rzezbienie przebija na wylot, nie wiem czemu:



Tu obiekt po eksporcie i imporcie:




5
Witam. Mam problem z teksturą . Zaimportowałem obiekt do Blendera , utworzyłem do niego siatke, wgrałem teksture pod pędzel, do trybu rzezbienia. I teraz na obiekcie wyrzeźbiłem dany obiekt tą teksturą. W Blenderze wizualnie wszystko jest ok, ale po eksporcie tego modelu ( w obj i stl), obiekt nie ma wyrzezbionej tekstury. To znaczy ze eksportuje mi sie tylko goły obiekt który został wgrany do Blendera.  Zaznaczam ze szukałem odpowiedzi na moje pytanie w poradnikach na youtubie, wiki blender i w google, ale nie znalazłem odpowiedzi i/lub nie dotyczą one bezpośrednio mojego problemu, oraz czesc linków jest wygasła. Dodam ze pracuję zawodowo w photoshopie ale nigdy nie pracowałem w Blenderze (ani innym programie graficznym),a siła wyższa wymaga ode mnie zrobienia modelu w Blenderze.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek