Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - novy.80

Strony: 1
1
Offtopic / Odp: moderniacja kompa
« dnia: 22.08.2018 16:53:11 »
Podbijam temat  bo  hajsu jak nie było tak nie ma.  Jak  odpalam Substance Painter to mam lagi stąd aż do Odessy. Kompa za 4-6k tez nie warto jeszcze teraz kupować bo zanim zaczne wykorzystywać jego możliwości to minie myślę 1-2 lata. Pomyślałem więc o używanych częściach, słabo się na tym znam ale pomyślałem o czymś takim:

https://www.olx.pl/oferta/procesor-plyta-glowna-ram-i7-2600-h77m-d3h-8gb-CID99-IDwWEIf.html#95a3963c47

https://www.olx.pl/oferta/karta-graficzna-evga-gtx-960-4gb-wersja-ssc-gddr5-gwarancja-CID99-IDqmVw5.html#e76114b9ef

+ jakiś SSD bo czytałem że to ma realny wpływ na szybkość działania kompa wogóle.

Jeśli ktoś jest w temacie proszę o radę czy to jest sensowny wybór czy w tej cenie to jest ok...

2
Modelowanie / Odp: smooth faces
« dnia: 15.08.2018 20:42:22 »
Sam sobie odpowiem to może zwiększy mi się reputacja  ;D Oczywiście auto smooth nie był włączony i angle na 180 st.

3
Modelowanie / smooth faces
« dnia: 15.08.2018 20:35:25 »
Wiem, że to noobowskie pytanie ale mimo że obiekt jest cały zaznaczony w edit mode są zrobione SG ale nie działa smooth faces. Pewnie jakaś opcja jest włączona ale nie wiem jaka?

4
Offtopic / Odp: moderniacja kompa
« dnia: 18.06.2018 12:02:09 »
Dziękuję bardzo za wyczerpujące odpowiedzi :) Więc czekamy na nowego kompa może mikołaj przyniesie pod choinkę;)

5
Offtopic / Odp: moderniacja kompa
« dnia: 17.06.2018 01:39:18 »
Jesteś pewien że to procek? Bo to najgorsza wiadomość...

6
Offtopic / moderniacja kompa
« dnia: 16.06.2018 22:53:48 »
Witam, jestem początkującym blenderowcem i laptop zaczyna niedomagać kiedy męczę modele większe niż 150k vertexów. Chciałem przesiąść się na stacjonarkę ale tam też zonk...Przed pierwszym kwartałem przyszłego roku nie ma szans na fundusze na nowego kompa dlatego myślę o prowizorycznej modernizacji. Mam  phenoma II x 4  9650 2300Mhz 4gb ddr 2, geForce 260, płyta gigabyte ga-m61pme-s2p. Nie wiem czy mam inwestować w ram czy to w ogóle nie ma sensu. Bo wymiana procka chyba nie chodzi w grę bo płyta nie przyjmie...

7
Dziękuję za szybką odpowiedź. Oczywiście znam tę metodę ale do tej pory mnie zawodziła i więcej było prób i poprawiania. Zwłaszcza nieproporcjonalnych wysp gdzie przy texturach ręcznie malowanych  jest potem problem z różną jakością  poszczególnych elementów no i łączenie w miejscach szfów...

8
Witam szanownych forumowiczów :)
Od jakiegoś czasu bawię się blenderem ale czasem nauka z tutoriali  jest niewystarczająca. Obecnie pomagam tworzyć moda do starej gry Gothica jednak dużo problemów nastręcza mi rozkładanie siatki  np. ramienia. Żadne z rozwinięć automatycznych  nie jest zadowalającę, po zaznaczeniu opcji stretch w sposobie wyswietlania siatki  okazuje sie że, fejsy w większosci świecą się na zielono i wyprowadzenie wszystkich na ładny ciemnoniebieski kolor jest niemal niemożliwe. Próbuje sklejać z project from viev za pomocą stitch a to masa roboty, aż trudno mi uwierzyć że, to jedyna droga...Na pewno ktos ma wygodniejszy workflow. Z góry dziękuję za podpowiedź.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek