Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goten22

Strony: 1 2 3 ... 13
1
Prace ukończone (3D) / Odp: IFA we Wrocławiu
« dnia: 18.06.2019 18:00:54 »
Ten szum to tak specjalnie. Nie umiałem go dodać w postpro, więc dałem niskie sample. Dobra uwaga z tymi drzewami, dzięki. ;)

I animacja:

2
Prace ukończone (3D) / IFA we Wrocławiu
« dnia: 16.06.2019 13:17:58 »
Internal z toon shaderem + freestyle dla krawędzi.

Wrzucam do ukończonych, chociaż w sumie chętnie posłucham czy jest coś do poprawienia? Celowałem w taki klimat pastelowy, może trochę anime. Ma być wesoło, kolorowo.

Zrobił bym też z tego animację, ale nie wiem co tu można zaanimować? Może liście na wietrze, ale co jeszcze?

4K:

3
Prace ukończone (3D) / Odp: Wiszące lampki
« dnia: 24.03.2019 14:48:44 »
Ciężko powiedzieć gdzie tak na prawdę pada focus. Może to przez rozmyte tekstury? Wyglądają jakby miały na sobie bokeh, albo jakby były malowane małymi kropkami (coś jak impresjonizm). Ciężko się przez to patrzy na obrazek, bo nie wiem gdzie się skupić. Materiały, kompozycja i modele fajne. ;)

4
Modelowanie / Odp: Indywidualne odbicie lustrzane obiektu
« dnia: 02.03.2019 14:36:48 »
Mirror, można klepnąć [ctrl+m] > [x], [y], [z], albo modyfikatorem.

https://docs.blender.org/manual/en/latest/editors/3dview/object/editing/transform/mirror.html

5
Prace ukończone (3D) / Odp: Kobieta i kabriolet :)
« dnia: 21.09.2018 15:43:15 »
Strasznie ciężko modeluje się postacie ludzkie, więc od razu gratki za próbę! Całkiem udaną swoją drogą. ;)

Jednak coś do końca nie gra ze skalą, kobietka wydaje się strasznie niska. Chyba teraz wiem czemu modelki są wysokie, bo przy tym samochodzie wygląda komicznie. Jest zdecydowanie za mała, wyciąga się po drążek zmiany biegów jak struna w gitarze.

Model samochodu wygląda ok, choć lakier prezentuje się dość nieciekawie - wygląda jak zwykle glossy, brakuje tam jakichś mniejszych odbić, błysków itp. Są całe wielgachne nodey do lakieru samochodowego w googlach, można coś podpatrzeć. ;) Światło wygląda na studyjne, a widać, że jednak scena jest umiejscowiona gdzieś na zewnątrz. Gryzie się to ze sobą. Brakuje jakiegoś cienia na pierwszym planie, czegoś co przełamałoby tą studyjną biel. Zdecydowałbym się jednak na studio w tym przypadku, bo podkreśli ono lepiej kształt auta i będzie mniej zabawy niż z wklejaniem tego w jakieś enviro.

Ogólnie nie jest źle, ale kilka elementów możnaby poprawić. ;)

6
Newsy na głównej / openartika - otwórz się na sztukę
« dnia: 11.09.2018 16:52:29 »
Chciałbym was zaprosić na nową stronę - która jest wygodnym miejscem do wrzucania własnych, szeroko rozumianych, projektów artystycznych. Jednocześnie kładziemy nacisk na konstruktywną krytykę, która ma za zadanie stymulować twórcę do poprawiania swoich umiejętności. Komentarze typu "sub4sub" czy "super robota, zapraszam na mój profil", tak popularne w angielskojęzycznej części internetu, nie wchodzą tutaj w grę!

Strona nie jest wyłącznie związana z grafiką 3d, dlatego jeżeli ktoś próbuje swoich sił w digital paintingu, designie, fotografii czy rzeźbie w glinie, to jak najbardziej zapraszam!

http://openartika.pl/

7
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Antena
« dnia: 10.09.2018 23:07:37 »
Dość futurystyczna. Pasowałaby do uniwersum Deus Exa. ;)

8
Piękne, szanuję. ;)

Wypala się normalki na autach?

9
Prace ukończone (3D) / Odp: Tutaj w innej porze dnia. :)
« dnia: 22.07.2018 21:09:45 »
Ooo, i od razu ciekawiej. :)

Tylko ciężko mi powiedzieć co to jest na podłożu - piasek, śnieg? Za małe i zbyt gęste są te bruzdy, żaden materiał by się tak nie ułożył. Za mocny ten bump na skałach.

10
Modelowanie / Odp: Modelowanie wielkiego terenu.
« dnia: 15.07.2018 17:13:57 »
Dla viewportu pod [N]:


i jeszcze w ustawieniach kamery dla renderu - "clipping":


11
Modelowanie / Odp: Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 08.07.2018 00:16:38 »
Wygląda trochę jak wierzchołki zbiegające się w trójkąt. Musisz to jakoś quadami zastąpić. Albo może remove doubles, ale raczej stawiam na trójkąty w siatce.

12
Modelowanie / Odp: Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 29.06.2018 23:13:54 »
Włącz sobie matcap z odbiciami do modelowania. Od razu będziesz wyłapywał błędy siatki i je poprawiał. ;)

13
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 08.06.2018 16:25:22 »
Za regulaminem:

Cytuj
Zgłaszanie animacji do konkursu odbywa się poprzez umieszczenie kadru z niej w galerii, a linka do niego w pierwszym poście wątku z pracą. Kadr ten będzie reprezentował film w konkursie.
Sketchfaba tyczy się to samo.

14
Prace ukończone (3D) / Odp: Dom w stylu low poly
« dnia: 31.05.2018 09:34:47 »
Co do oświetlenia to świecę jedynie hdrką, a dopiero w postprocessingu lekko podkolorowałem higlighty na żółto/pomarańczowo (aby emitowały kolor słońca) i cienie na granatowo (aby las wydawał się ciemniejszy).
[...]

(mam w głowie jedynie oddzielny particle system który generowałby trawę jedynie obok drogi, mógłbym w tym miejscu powyginać źdźbła i mieć nadzieję że parę z nich powygina się w stronę drogi).[...]

Świecenie hdrką i duża kotrola nad światłem nie idą w parze. ;) Musiałeś się tyle nakombinować z krzywymi i barwieniem, a koniec końców i tak hdrka świeci jak chce. ;) Proponowałbym lampę sun (da Ci to też dużą kontrolę nad ostrością cieni) jako główne światło (pomarańczowe) i lekki enviro light w kolorze purpurowym dla cieni. Ew. jakąś zimną hdrkę, np. wieczorną albo zimową. Fejkowałbym z oświetleniem tutaj ostro. Ważne żeby wyglądało dobrze, nie ważne czy się hdrka będzie ze sceną zgadzać.

Proponuję osobny system i pomalować wagi przy ścieżce, tak żeby tylko tam się generowały. I z ilością też bez przesady, bo będzie widać, że tylko dwa systemy particli są. ;)

15
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 30.05.2018 19:37:09 »
Boję się zmian. Viewport jeszcze jakoś przełknę, ale zmiana podstawowych skrótów klawiszowych? Nie.


Ale narzekałem przy przejściu z 2.4 na 2.5, a teraz sobie nie wyobrażam korzystania ze starego interfejsu.

Strony: 1 2 3 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek