Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - narazieniemam

Strony: 1
1
Witam,

Chciałem stworzyć cylindryczny bloczek drewna (cycles). Stworzyłem cylinder i z niego zrobiłem mapę UV. Następnie dodałem Subsurf w celu zagęszczenia siatki oraz wygładzenia a po tym dodałem dwa modyfikatory displacement (jeden dla małych zagłębień, drugi dla większych szpar). W efekcie z nieznanego mi powodu krawędź modelu zakrzywia się/rozciąga. Próbowałem ugrać to edge loopem, bevelem oraz ustawieniami cease. Nic nie zadziałało.

Czy jest jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem bez "apply" (potwierdzania?) modyfikatorów?

2
Work in progress (WIP) / Fabryka fabryk
« dnia: 15.09.2017 18:51:29 »
Cześć!

uczę się Blendera od jakiegoś czasu i na własne potrzeby realizuję poniższy projekt. Niestety utknąłem i z chęcią posłucham krytycznych uwag i wskazówek. Co Waszym zdaniem tu nie leży, co należałoby zmienić/poprawić itd. Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek uwagi

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

r02

Wyświetleń: 1264
Autor: araneus
w: Wieża ciśnień - wnętrze