Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - CEZ-72

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / SHADER EDYTOR
« dnia: 08.06.2023 23:33:02 »
Cześć!
Być może dostanę bana albo wiadro hejtu...trudno
Pytam bo mi się to często przydarza a nie bardzo wiem jak  można temu zaradzić
Chodzi o to że podczas pracy czasem gdzieś mi znikają nody z viewportu.
Są gdzieś poza granicami ....muszę się czasami naszukać co mnie wkurza.....
Pytanie jest takie
Czy jest jakaś opcja automatycznego wyśrodkowania  noda w viewporcie? skrót klawiszowy?
Takie działanie jak kropki lub / w modelingu...co automatycznie centruje obraz.....
Mam nadzieję że pytane jest jasne....od razu mówię że po przekopaniu wszystkiego nie znalazłem odpowiedzi

2
Modelowanie / KNIFE
« dnia: 18.05.2023 10:52:13 »
Jak w temacie,,,,,czasem potrzebuję przeciąć cuba lub innego mesha...Knife tnie mi tylko jedną płaszczyznę....Żeby zrobić z cięcia loopa muszę obracać cuba i ciąć każdą płaszczyznę po kolei,,,,da się knife wykonać jedno cięcie przez całego mesha? Od razu mówię loop tools nie wchodzi w grę bo nie odetniesz nim np narożnika cube`a...

3
Modelowanie / modelowanie samolotu na podstawie wręg
« dnia: 01.04.2023 14:19:52 »
witam.
Kolejne pytanie
Czy jest jakaś funkcja lub modyfikator która połączy automatycznie wręgi? (patrz załącznik).
Można jak wiem łączyć poszczególne edge przez fill...ale to się mija z celem na dłuższą metę..
Chodzi o połączenie jedną komendą dwóch okręgów i utworzenie face`s..
Po co mi to?
Bo tak w Cinemie budowałem samoloty i okręty.....wczytywałem przekrój edycja poszczególnych wręg ustawienie ich w rzucie z boku weld i wychodził bardzo ładny i równy kadłub...

4
Modelowanie / Problem z kośćmi
« dnia: 06.03.2023 14:00:27 »
Witam.....
wymodelowałem sobie ludzika za pomocą skina w oparciu o tutorial na YT...
Wszystko wyszło fajnie tylko problem się zaczyna gdy po riggowaniu próbuję  np ruszyć nogą....
Podczas ruchu następuje deformacja modelu....czy to ręka czy to głowa.
Ktoś wie dlaczego i jak to naprawić?
screen do wglądu

5
Modelowanie / Pytanie początkującego
« dnia: 04.03.2023 20:15:05 »
Witam serdecznie.
Mam kilka pytań.....
Przez dłuuugi czas pracowałem w Cinemie 4 d tak więc można powiedzieć że podstawy modelingu są mi znane.
Z blenderem kiedyś próbowałem.....i dalem sobie spokój...teraz czas na powrót :)
Nie mogę znaleźć dwóch funkcji,,,,obejrzałem kilkanaście tutoriali i niestety nie znalazłem...
Więc może wy pomożecie?
1.
w widoku  cuba z prawej strony (np) w trybie edycji znaznaczam plana....jak mogę zaznaczyć  jednoczeście plany symetrycznie? po obu stronach cuba ?
Bez obracania obiektu i shifta... za pomocą jednego zaznaczenia?

2.
W Cinemie istniała funkcja Weld...łączyła kilka zaznaczonych punków w jeden,,,,
np dwa wierzchołki sąsiednich polygonów....
Gdzie w blenderze znajdę tą funkcję?

Mam nadzieję że pytania są jasne ...
Jeżeli umknęło mi że taki wątek już był to przepraszam...
Jeżeli ktoś zna odpowiedź to proszę ...bo te dwie funkcje są bardzo często używane

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek