Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - wryta

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Teksturowanie na balonach
« dnia: 19.08.2021 13:47:01 »
Witam,

Pracuję w firmie, która robi balony reklamowe.
Mam problem. Najprostszym przykładem będzie kula, która cięta jest np. w 8 czy 12 identycznych pionowych łezek, które później po zadrukowaniu są zszywane i powstaje nam żądany ksztalt.
Problemem jest takie wymodelowanie grafiki, aby po złożeniu całości grafika była wiernie odzwierciedlona na kuli lub innym kształcie. Tak jakbyśmy z odwzorowania merkatora Ziemi chcieli stworzyć grafikę na globus.
Robię to chwilowo w pepakurze, ale efekt nie jest zawsze zadowalający szczególnie, że nie radzi sobie z dużą rozdzielczością plików i nie pracuje z wektorami.
Niekoniecznie musi to robić blender, mam też cinemę, pakiet adobe itd.
Mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi, jak trzeba coś wyjaśnić dodatkowo to chętnie napiszę. Dzięki.


Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Hamari expressions

Wyświetleń: 1193
Autor: Mortus
w: Mortus - rendery