1
Modelowanie / Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
« dnia: 01.04.2020 16:55:37 »
Walcząc z jednym z tutoriali na TY napotkałem problem.
W pewnym momencie należy zastosować na stałe 2 modyfikatory.
Solidify i subdivision
Następnie przejść do sculpt mode i tan wykonać kilka rzeczy.
Kiedy zastosuję (w zasadzie nie do końca wiem jak to powinno nazywać się w języku polskim, ale chodzi o to, że mesh robi się gruby, a siatka zagęszczona na stałe ) te modyfikatory i przejdę do skulptingu wygląda to tak:
small pic
W pewnym momencie należy zastosować na stałe 2 modyfikatory.
Solidify i subdivision
Następnie przejść do sculpt mode i tan wykonać kilka rzeczy.
Kiedy zastosuję (w zasadzie nie do końca wiem jak to powinno nazywać się w języku polskim, ale chodzi o to, że mesh robi się gruby, a siatka zagęszczona na stałe ) te modyfikatory i przejdę do skulptingu wygląda to tak:
small pic