1
Modelowanie / Modelowania - od czego zacząć
« dnia: 08.12.2019 20:26:04 »
Witam,
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste.
Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła
Czy warto wykupować blender cloud? Mam miesięcznie na przeznaczenie jakieś 200zł na zabawę z blenderem.
Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste.
Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła

Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu
