Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Koopixd

Strony: 1
1
Witam,

Mam problem, ponieważ użyłem Particle System Fluid aby leciały np. piłki do kubełka. Zrobiłem animację w blender 2.79 i chciałem zrenderować to w 2.8 eevee i niestety te piłki nie lecą na renderze, a normalnie na podglącie lecą. Czy ktoś może pomóc ?

2
Animacja i symulacje / Prośba o pomoc w animacji Cloth
« dnia: 21.11.2018 22:41:04 »
Witam,

Chciałem zrobić animację rzutu piłki do kosza. Wszystko świetnie działa, ale napotkałem mały problem. Mianowicie chodzi o to, gdy piłka przelatuje przez siatkę kosza rozszerza się pod wpływem przelotu piłki ale nie wraca do poprzedniego stanu tylko pozostaje taka rozszerzona. Używam do tego animacji Cloth. Czy może ktoś mi pomóc w tej sytuacji i poradzić jak ustawić animację aby siatka reagowała na przelot piłki ale wraca do stanu początkowego.

Pozdrawiam :)

3
Animacja i symulacje / Prośba o pomoc
« dnia: 11.11.2018 17:42:49 »
Witam wszystkich blenderowiczów,
Nie jestem pewien czy wybrałem dobry dział, ale muszę zadać zasięgnąć porad od ekspertów z tego forum  :)
Zacząłem bardzo niedawno przygodę z blenderem, używam wersji 2.79 i pytam ponieważ nie znalazłem w internecie rozwiązania mojego problemu, a być może sam coś źle robię o tym nie wiedząc. W każdym razie chciałbym stworzyć animację w której czołg rozbija  kilka ścian, które są zwykłymi cuba'mi. Korzystam tutaj z opcji "Cell fracture", która działa, jednak potrafię stworzyć tylko rozbicie jednej ze ścian, mianowicie w animacji korzystam też z opcji "bake", i nie potrafię "rozdzielać" tak aby przykładowo pierwsza ściana rozbiła isę w 200-tnej klatce, a kolejna w 700 klatce. Gdy próbuje to jakoś rozdzielić to po prostu obydwie ze ścian niszczą się w tym samym momencie.
Oprócz tego jestem ciekawy jak wygląda proces renderowania i z jakich opcji polecacie korzystać? Tak aby zeszło jak najefektywniej? Mam na myśli przełożenie czasu do jakości, aby proces nie trwał super długo, ale też żeby nie stracić zbyt wiele jakości filmu.
Z góry dziękuje za pomoc, i przepraszam za lekko chaotyczny opis, starałem się wyjaśnić jak najlepiej o co mi chodzi :D

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

3D model: Stare pianino

Wyświetleń: 844
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski