Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - arcik

Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 02.03.2018 19:49:20 »
Ja to bym zaczął od UV'ek. ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

2
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 05.01.2018 23:42:45 »
Aby zaoszczędzić trochę mocy komputera można użyć opcji Adaptive w modyfikatorze SubSurf. Powoduje ona, że elementy położone bliżej kamery mają więcej poligonów niż te bardziej oddalone.
Wyjaśnienie tutaj:
https://www.blenderguru.com/tutorials/introduction-microdisplacements
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

3
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 05.01.2018 12:21:04 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)

Trochę tak, ale trochę nie. Dawanie dispa na detale zajmujące małą część sceny albo widoczne z daleka to często marnowanie zasobów.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

4
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:59:00 »
Zgadzam się z przedmówcą.
Nazwa pliku - Genialna! :D
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

5
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:04:00 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

6
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 17:18:29 »
Siemanko Arcik

Ładnie wyszedł Ci ten model bazowy,  odpowiadając na pytanie uważam, że lepiej to będzie zrobić normal mapami, dla większej dokładności możesz też użyć displacementu, to nada dachówkom jeszcze bardziej relistycznego wyglądu. Dla mnie  z modelowaniem byłoby masakrycznie dużo roboty i trudno byłoby ułożyc je na tym dachu.

Trzymam kciuki za efekty :) pochwal się jak zrobisz następny krok w projekcie.

Pozdro
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek