Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mobster

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map
« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

2
Dodaj sznurek do symulacji, proste. (skalowany torus)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

3
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj:


Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek