Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PawelB

Strony: 1
1
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 10:41:24 »
No właśnie miałem déjà vu ja kto czytam. Ale w końcu trzeba będzie coś stamtąd pobrać :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

2
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 10:07:45 »
Nie żeby coś ale miesiąc temu wysyłałem newsa z tą stronką :P

http://www.blender.pl/index.php?topic=174.0
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

3
Cześć,

Podczas pracy przy ostatnim projekcie postanowiłem przyspieszyć nasz workflow w firmie i napisałem poniższy addon.

Przycisk "Export to FBX" eksportuje model z poprawną transformacją i zachowaniem smoothing groups. Dodatkowo ustawia pivot na wysokości najniższego wierzchołka modelu i umożliwia export wielu zaznaczonych obiektów do osobnych plików, lub jednego zbiorczego.

Przycisk "Convert map only" konwertuje mapę Roughness jako Smoothness do kanału alpha tekstury Albedo lub Metallic.
"Export unitypackage" tworzy gotowy plik *.unitypackage z modelem, materiałem PBR i teksturami.

Ograniczenia:
Aby poprawnie wyeksportować paczkę Unity wymagana jest wersja blendera 2.79 i podpięty shader Principled BSDF. Skrypt szuka tekstur podpiętych bezpośrednio (bez dodatkowych pomiędzy texture input a shaderem, wyjątkiem jest Normal Map) do noda Principled BSDF w wejściach: Base Color,  Metallic, Roughness, Normal.
- Konwersja Roughness na Smoothness wymaga wielu obliczeń i jest czasochłonnym procesem. Dla tekstury 4k zajmuje około 30 sekund także nie martwcie się jeżeli Blender będzie wyglądał jakby się zawiesił.

Addon można pobrać tutaj:
https://gum.co/eXkfO








Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

4
Work in progress (WIP) / Odp: Statek
« dnia: 03.09.2017 22:09:55 »
Piękny model :)
Pewnie znasz ale w razie czego podaję:
https://www.youtube.com/watch?v=1drRNphACMc

Dobry tutorial od Andrew Price'a (Blender Guru) dotyczący tworzenia liny. W opisie filmu jest też link do tekstur liny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

5
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Galeria
« dnia: 28.08.2017 00:39:53 »
Dodałem mass upload, ale nie wiem jak to będzie działać. ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Barokowe Krzesło
« dnia: 08.08.2017 20:08:53 »
Te wyrzeźbione detale i odbicia na nich są miodne.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: PawelB

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek