Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Diablo

Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle
« dnia: 30.03.2018 16:11:29 »
Jeśli dobrze zrozumiałem, to potrzebujesz ścianę, w której będzie wgłębienie w postaci wyciętego napisu. A samo wgłębienie będzie świecić, tak jak na screenie.

Jeżeli tak, to w tym wgłębieniu dodaj zwykłego plane'a, który będzie trochę większy od napisu. Wstaw go w wgłębieniu. I dodaj do niego nowy materiał - emission zamiast diffuse.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

2
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 18:54:15 »
Żaden problem :)
To były moje pierwsze posty na tym forum i od razu pomogłem, jest satysfakcja :D
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

3
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 18:04:24 »
Niewiem jak to renderujesz, ale musisz wiedzieć, że Denoising działa TYLKO po wyrenderowaniu poprzez przyciśnięcie F12, lub przycisku render, zwykły podgląd, czyli SHIFT+Z lub zmiana 3D view na Rendered nie będą miały tego efektu.
Może też być tak, że dałeś za mały rozmiar słońca (przy małych źródłach światła mogą pojawiać się szumy, szczególnie przy materiałach typu woda/szkło).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

4
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 16:30:34 »
Zwiększ ilość sampli
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

5
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 14:29:07 »
W Blenderze 2.79 wprowadzili opcję o nazwie Denoising (w zakładce Scene), po wlączeniu tego i ponownym wyrenderowaniu blender będzie starał się usunąć wszelkie szumy. Może to prowadzić do rozmycia renderu, ale można pobawić się opcjami, więc powinno się udać :)

Tu masz więcej o tym: https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/settings/scene/render_layers/denoising.html
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

6
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 11:22:14 »
Woda i szkło raczej sporo szumią. Renderuj dłużej i sprawdź ustawienia clamp - punkt 2.8 http://www.blender.pl/index.php?topic=103.msg431#msg431.

I to też poczytaj: https://www.blenderguru.com/articles/7-ways-get-rid-fireflies.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Diablo

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Barokowe krzesło 2

Wyświetleń: 1469
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski