Blenderownia

Blender praktycznie => Animacja i symulacje => Wątek zaczęty przez: Siemolot w 02.01.2023 13:21:45

Tytuł: problem- powielona nazwa animacji
Wiadomość wysłana przez: Siemolot w 02.01.2023 13:21:45
Cześć ludzie, wyrywam sobie włosy z głowy, przesiadłem się jakiś czas temu z Mayi  i są w blenderze rzeczy dla mnie niezbadane. Mianowicie kiedy importuję mesha z rigem i prostą animacją po zrobieniu jej wcześniej w blendzie i exporcie do fbxa ( dajmy na to takiego najprostrzego jedna kość jeden mesh), to po imporcie zawsze powiela mi nazwę animacji /akcji   a akcja przyporządkowana jest pod więcej niż jeden obiekt. Jest to problem bo jak ktos chce importować fbxa z unity  i zmienić materiał to  po ponownym exporcie animaje mają już inne nazwy.
Proszę o pomoc jeśli ktoś majakieś pojęcie na ten temat, jka się uda to stawiam piwo w Gdańsku