Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: hepa w 22.10.2022 16:45:07

Tytuł: Bump / Normal / Displacement
Wiadomość wysłana przez: hepa w 22.10.2022 16:45:07
Witam,
w jaki sposób uzyskać głębokie wcięcia/rzeźbę, na części, którą pokazuję?
Wiem, że mam do dyspozycji: Bump / Normal / Displacement
ale nie potrafię uzyskać efektu "głębokosci" tego zakreśłonego miejsca.
Pomożecie ?   : )

(https://www.kataleya.xaa.pl/blender/002D.jpg)

Tytuł: Odp: Bump / Normal / Displacement
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 23.10.2022 22:02:00
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.
Tytuł: Odp: Bump / Normal / Displacement
Wiadomość wysłana przez: hepa w 24.10.2022 07:20:49
winhelp - dokładnie, o to mi chodziło
Dzięki !