Blenderownia

Blender praktycznie => Oświetlenie i rendering => Wątek zaczęty przez: InterPolska.NET w 18.11.2021 11:44:04

Tytuł: Render animaji klatka po klatce
Wiadomość wysłana przez: InterPolska.NET w 18.11.2021 11:44:04
Dzień dobry, jestem tu nowy, dlatego wybaczcie jeśli problem jest rozwiązany na forum.
Zrobiłem animacje kostki na tle plane (osadzony film). Ponieważ jest to amatorski film, dlatego zrobiłem animacje kostki klatka po klatce ustawiając kostkę idealnie pod tło filmu. Kamera jest ustawiona na wprost filmu (plane).
Na Timeline w 800 klatkowym ujęciu mamy aż 760 kluczy (key) dla wszystkich parametrów tej kostki.

Jak przesuwam np na klatkę 60 lub 300 lub 643 (dowolną), to widzę że kostka jest dokładnie tam gdzie ma być. przy renderindu klatki, widzę prawidłowe umiejscowienie kostki.

Problem:
Natomiast jak robię render animacji, to jakby Blender gubi klucze klatki i renderuje trochę inaczej (opóźnienie?).

Pytanie:
Czy istnieje możliwość by render odbywał tak jakby klatka po klatce ale że każdą klatkę ustawiał właściwe klucze.
Tytuł: Odp: Render animaji klatka po klatce
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 21.11.2021 11:57:09
To renderuj do pojedynczych klatek i złóż to potem w całość - to i tak od zawsze standardowa rada przy renderingu animacji. Jak ci się urwie w połowie to zaczynasz od połowy a nie od początku. Może masz jakiś modyfikator odhaczony do renderingu ale widoczny w podglądzie albo inne ustawienia podgląd/render albo to jakiś bug po prostu.