Blenderownia
Prace użytkowników => Work in progress (WIP) => Wątek zaczęty przez: spook w 23.09.2021 09:58:57
-
Zacząłem pracować nad Skodą Kodiaq. Mój obecny plan to karoseria -> elementy nielakierowane -> koła -> lusterka i detale i na koniec może się szarpnę za wnętrze, o ile znajdę jakieś zdjęcia.
Załączam też plik .blend, chętnie dowiem się, co robię nie tak (tylko wtedy też chętnie dowiem się, jak robić to we właściwy sposób ;) )
Pozdrawiam -- Spook.
-
Mały update.
-
Nie robisz sobie shell mesha do którego będziesz shrinkwrapował poszczególne elementy? Będzie Ci trudno zachować kształt karoserii na łączeniach elementów
-
@Zuorion A co to jest ten shell-mesh? Chodzi o to, żeby wymodelować karoserię, drzwi, okna i zderzaki jako jedną scaloną bryłę, a potem je powycinać?
-
Mnie się podoba projekt. Jaką metodą zrobiłeś tą siatkę złożoną z sześciokątów, zderzak na dole?
-
Tak. Mesh jeszcze nie podzielony na poszczególne elementy karoserii który później używasz jako cel do shrinkwrapa na już podzielone elementy.
(https://cgmasters.net/wp-content/uploads/2018/06/guide_mesh_explode.gif)
Unika się walki w spasowanie krzywizn między elementami.
Przykład:
(https://i.imgur.com/aIlKTsU.png)
vs
z shrinkwrapem na shell/guide mesh
(https://i.imgur.com/YyTs16s.png)
(https://i.imgur.com/sV3yVKS.png)