Blenderownia

Blender praktycznie => Animacja i symulacje => Wątek zaczęty przez: Slag_Edit w 15.05.2021 08:58:52

Tytuł: czy do krzywej "bezier" można dodać kości
Wiadomość wysłana przez: Slag_Edit w 15.05.2021 08:58:52
Przychodze z pytaniem takim jak w tytule. Za pomocą krzywej utworzyłem coś na styl macki i chciałbym ją zaanimować.
Tytuł: Odp: czy do krzywej "bezier" można dodać kości
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 16.05.2021 10:10:58
Może inaczej spróbuj. Jak jesteś w edycji krzywej, to zaznacz vertex i wciśnij Ctrl+H > Hook to new object. I tak po kolei z każdym vertexem, ale to strasznie niewygodnie się animuje.

Możesz jeszcze spróbować Bandy Bones. https://www.youtube.com/watch?v=lCAA1CkWDi0 -> nie oglądałem, więc nie wiem, czy ten tutorial jest dobry.