Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: Veranti w 31.07.2017 14:46:04

Tytuł: Problem z Texture Paint
Wiadomość wysłana przez: Veranti w 31.07.2017 14:46:04
Jeśli zakładam w złym miejscu wątek to wybaczcie ale nie znalazłem kategorii "dla początkujących" jak to było na starej stronie :D
Mój problem polega na tym, że jak stworze sobie jakiś obiekt i nadam mu dwa różne materiały (każdy materiał będzie miał własną teksturę) i wchodzę w opcje Texture Paint aby za pomocą opcji klonowania zamazać różnicę tych tekstur to niby wszystko działa [ss1]. Ale jak zamknę program (oczywiście zapisuje projekt) i otworzę ponownie to to klonowanie znika [ss2] i nie wiem gdzie może być problem :/
Z góry dziękuję za pomoc :v
Tytuł: Odp: Problem z Texture Paint
Wiadomość wysłana przez: Veranti w 31.07.2017 15:16:54
Ok, problem rozwiązany. Należy po prostu wejść później w UV/Image Editor>Image*>Save as PNG i gotowe. Tematy zamykam i pozostawiam dla potomnych :v