Blenderownia
Prace użytkowników => Work in progress (WIP) => Wątek zaczęty przez: Hubert w 28.07.2017 20:24:26
-
Sculpty mniej lub więcej WIP'owe, próby, coś do korekt itp. Temat dla każdego. Proszę się poczuwać do umieszczania tu swoich cyfrowych rzeźb (analogowych też).
-
Niezły twór, materiał również. Taki zaśniedziały metal.
-
Zapomniałem dopisać, ale pomysł na te głowy jest Graphosa. ::)
-
impresywne, będziesz kontynuował czy na tym stanęło?
-
Jest kontynuowane, ale już nie jako sculpt ;)
-
Mój ostatni piesełek
(http://img04.deviantart.net/6070/i/2017/021/7/0/a_dog__by_kafelek-daw8y12.png)
-
Ciocia go nieźle za poliki wytargała ;D\
A tak serio to pieseł ma strasznie ludzkie rysy twarzy (głównie przez oczy) no i z przednimi łapkami coś jest nie halo :P
-
Ciocia go nieźle za poliki wytargała ;D\
Hehe to fakt :D Niedobry był. Wszak to pies z diabłem zmieszany, więc pieseł.
Z mordą, to taką miałem wizję po prostu i tak wyszło ludzko. Podobnie jak w przypadku łap, które w części wzorowałem na rasie pitbulla a zrobiłem na wygląd ramion męskich. Z pewnością zgięcie łap powinno iść do środka.
-
Twój pieseł bardzo ludzko zadziera nosa. Dolna warka wygląda nieco śmiesznie przez to.Żyły na głowie kojarzą mi się troszkę z takimi wykokszonymi dresami. :D
-
Moje pierwsze rzeźbienie - miał być łeb niedźwiedzia...
-
Testy nowych narzędzi rzeźbiarskich od Pablo i test quad remeshera pod linuxem - działa bez zarzutu na wine. Blender 2.82.