Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: mortom.ckm w 07.01.2021 12:48:37

Tytuł: Testy Octane'a
Wiadomość wysłana przez: mortom.ckm w 07.01.2021 12:48:37
W sumie jak w temacie. Wizka, scena i animacja wykonane dla wprawy. Octane to ciekawa darmowa opcja jak dla mnie. Choć muszę przyznać, że brakuje mi nodów z cycles'a takich jak np. math czy zniekształcania map UV.
Minus to:
Plusy to:
(https://dvqlxo2m2q99q.cloudfront.net/000_clients/89462/page/89462j9xhwZVI.jpg)

(https://dvqlxo2m2q99q.cloudfront.net/000_clients/89462/page/8946218Ua9sN7.jpg)

Tytuł: Odp: Testy Octane'a
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 07.01.2021 20:47:49
Wszyscy lubimy Glare. Byleby nie wyglądało jak w grach z 2006 roku, gdzie WSZYSTKO świeciło.

A prace całkiem spoko.
Tytuł: Odp: Testy Octane'a
Wiadomość wysłana przez: alex w 07.01.2021 23:47:22
Balony noworoczne fajnie się prezentują. Wachlarz silników się poszerza, wreszcie będzie jakiś wybór większy dla Blendera. Redshift, może Arnold, a może każdy liczący się silnik przy użyciu USD i Hydra. Wizka momentami jest przyciemna.
Tytuł: Odp: Testy Octane'a
Wiadomość wysłana przez: mortom.ckm w 16.01.2021 21:23:16
Co do glare to zawsze jak używam tego efektu to myślę o Star Treku i o J. J. Abramsie i staram się robić odwrotnie ;P wiem, wiem ale zawsze mam gdzieś z tyłu głowy te flary jak o tym myślę ;) Dziwak ze mnie, wiem :)

Co do wizki racja miejscami wyszedł mrok - ale niedosypiałem jak ją robiłem, więc chyba podświadomie dążyłem do snu :D

Co do USD i Hydry to miło by było mieć silniki z ich wsparciem :)