Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: 860lacov w 01.04.2020 16:55:37

Tytuł: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
Wiadomość wysłana przez: 860lacov w 01.04.2020 16:55:37
Walcząc z jednym z tutoriali na TY napotkałem problem.
W pewnym momencie należy zastosować na stałe 2 modyfikatory.
Solidify i subdivision
Następnie przejść do sculpt mode i tan wykonać kilka rzeczy.

Kiedy zastosuję (w zasadzie nie do końca wiem jak to powinno nazywać się w języku polskim, ale chodzi o to, że mesh robi się gruby, a siatka zagęszczona na stałe :) ) te modyfikatory i przejdę do skulptingu wygląda to tak:
(https://i.ibb.co/kSwt5yV/Screenshot-20200401-105146.png) (https://ibb.co/ZMF0GJR)
small pic (https://pl.imgbb.com/)
Tytuł: Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 01.04.2020 20:05:12
Jak wrzucisz plik .blend z meshem PRZED zastosowaniem, to jutro rzucę okiem i może znajdę przyczynę. W Blenderze 2.8x dosyć często mam losowe problemy z meshami.
Tytuł: Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
Wiadomość wysłana przez: 860lacov w 04.04.2020 20:22:09
Podczas ucieczki przed wirusem mam problemy z dostępem do sieci. W kolekcji backup jest donat z polewą bez zastosowanych modifikatorów.
Tytuł: Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 06.04.2020 12:34:23
Masz ukryte vertexy. Wejdź na chwilę do trybu edycji i wciśnij Alt+H, żeby były widoczne. Bez różnicy czy przed, czy po zastosowaniu modyfikatorów.