Blenderownia

Newsy => Newsy na głównej => 3D w Polsce i na świecie => Wątek zaczęty przez: mrys w 28.01.2020 10:39:06

Tytuł: Blender z wysokiego zamku
Wiadomość wysłana przez: mrys w 28.01.2020 10:39:06
Może to i nie news bo serial kilka latek ma a finałowy sezon już za nami. Niektórzy znają, inni nie. Jeden z najlepszych seriali, jakie zdarzyło mi się oglądać (IMO zostawia daleko w tyle GoT - zwłaszcza ostatnie sezony). I przy okazji jedno z lepszych rozwinięć znakomitej, ale znacznie krótszej literatury. Człowiek z wysokiego zamku. A nie dość, że inteligentny, wciągający to i świetnie wyglądający.  A za tą świetnieowyglądającością stoi, mi drodzy, Blender. Oczywiście wsparty Houdinim, Nuke i takimi tam. Ale ci co się znajo mówio, że GŁÓWNIE Blender (modelowanie i animacja najpewniej).
Tytuł: Odp: Blender z wysokiego zamku
Wiadomość wysłana przez: sami567 w 21.04.2020 11:47:23
Wow. Takie rzeczy potrafią mnie zainspirować. Wielkie dzięki za tą wstawkę ^^
Tytuł: Odp: Blender z wysokiego zamku
Wiadomość wysłana przez: Zuorion w 11.05.2020 23:34:44
Cytuj
Software included: Nuke, After Effects, Houdini, Blender, Maya, Substance Designer, Substance Painter, Photoshop, PTGui

Cytuj
I was the CG supervisor on this show. Some of our modelers use Blender to create assets such as props or vehicles, and we also use Blender to occasionally do initial layout and create proxy geometry for 3D tracking. Blender was also used for primary animation on several of the vehicles seen throughout the season. We do our final scene assembly, look dev, lighting, and rendering primarily in Houdini, though Maya was also leveraged on some scenes. We render mainly in Arnold, with some RedShift.